حمله مسلحانه نیروهای انتظامی در اهواز، منجر به کشته شدن یکی از ماموران گردید
حمله مسلحانه نیروهای انتظامی در اهواز، منجر به کشته شدن یکی از ماموران گردید

حمله مسلحانه نیروهای انتظامی در اهواز؛ براساس گزارش‌ها، در طول حمله نیروهای ویژه انتظامی، که به نام “نوپو” شناخته می‌شود، به یک ساختمان در محله کیان‌پارس در اهواز حمله شد.

حمله مسلحانه نیروهای انتظامی در اهواز، منجر به کشته شدن یکی از ماموران گردید

براساس گزارش‌ها، در طول حمله نیروهای ویژه انتظامی، که به نام “نوپو” شناخته می‌شود، به یک ساختمان در محله کیان‌پارس در اهواز حمله شد و در یک درگیری مسلحانه با فردی که به پشت‌بام این ساختمان پناه برده بود، آن فرد و یکی از اعضای نیروی انتظامی کشته شدند.

گزارش‌ها نام فرد مورد حمله توسط نیروهای انتظامی را ذکر نمی‌کنند. رسانه‌های داخلی اعلام کرده‌اند که عضوی از نیروی انتظامی به نام “ستوان سوم سعید ربیعی” در درگیری روز شنبه، ۱۶ اردیبهشت، جان خود را از دست داده است.

به گزارش بخشی از خبرگزاری تسنیم، فرد مورد حمله نیروهای انتظامی با عنوان “قاتل مسلح” و همچنین با عنوان “سارق” نامیده شده است. همچنین، خبرگزاری میزان اعلام کرده است که این فرد “متهم به قتل دو نفر از بستگان خود در یکی دیگر از مناطق اهواز بوده است.”

منتظریم در قوانین بازنگری در این زمینه تغییراتی اتفاق بیفتد

دادستان عمومی و انقلاب اهواز به نام صادق جعفری چگینی نیز در این خصوص اعلام کرده است که خبر گروگان‌گیری در منطقه کیان‌پارس اهواز را شایعه دانسته و آن را رد کرده است.

دوشنبه، مجتبی یوسفی، نماینده همدان در مجلس، با اشاره به کشته شدن سعید ربیعی، خواستار “بازگرداندن اقتدار به نیروی انتظامی” شد. او اظهار داشت: “منتظریم در قوانین بازنگری در این زمینه تغییراتی اتفاق بیفتد، اما تاکنون هیچ تغییری صورت نگرفته است.”