حسن چنارانی
حسن چنارانی، معلمی در نیشابور،خودکشی کرد

کانال صنفی معلمان ضمن هشدار درباره پیامدهای اوضاع اقتصادی گزارش داد که حسن چنارانی، معلم در منطقه سرولایت شهرستان نیشاپور با قرص برنج خودکشی کرد.

حسن چنارانی، معلمی در نیشابور، خودکشی کرد

کمتر از سه روز پس از انتشار خبر خودکشی یک معلم در شهر گراش استان فارس ، کانال کانال صنفی معلمان ایران گزارش داد که حسن چنارانی ، معلم بخش سرولایت نیشاپور با دانه های قرص برنج خودکشی کرد.

حسن چنارانی، خودکشی کرد؛ کانال صنفی معلمان گزارش داد که حسن چنارانی معلم در منطقه سرولایت شهرستان نیشاپور با قرص برنج خودکشی کرد.

هفته گذشته ، غلامعباس یحیی‌پور ، معلم شهر گراش استان فارس به دلیل نداشتن پنج میلیون تومان ودیعه برای دریافت وام خودکشی کرد.

غلام عباس یحیی پور خودکشی کرد

کانال صنفی معلمان نوشت که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع منتشر خواهد کرد. همین شبکه پنجشنبه گذشته گزارش داده بود که یک معلم ریاضی در استان فارس به دلیل “«تنگنای مالی” و ناتوانی وی در تامین پیش نیاز برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی خودکشی کرده است.

بر اساس این گزارش ، غلام عباس یحیی پور ، دبیر ریاضی از شهر گراش در استان فارس ، پس از عدم تأمین پنج میلیون تومان به عنوان پیش نیاز بانک ، خود را به حلق‌آویز كرد و و در پی مرگ مغزی جان باخت
در ماه های اخیر گزارش های متعددی از بحران در وضعیت معیشت معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در ایران منتشر شده است.