حادثه هولناک؛ خودسوزی مرد بعد از قتل همسر
حادثه هولناک؛ خودسوزی مرد بعد از قتل همسر

حادثه هولناک؛ یک مرد همسرکش به دلیل احساس عذاب وجدان خود، خود را به آتش کشیده بود و در نهایت در بیمارستان شناسایی شد.

حادثه هولناک؛ خودسوزی مرد بعد از قتل همسر

خبرگزاری همچنین اعلام کرد که هیچ خبری از داماد خانواده نیست و ماموران برای بررسی این ماجرا به خانه آن‌ها رفتند. همسایه‌ها گفته‌اند که چند روز پیش صدای مشاجره آن‌ها را شنیده‌اند و سپس مرد خانواده را هراسان دیده‌اند که از خانه خارج شده است.

ماموران پس از شکستن قفل و ورود به داخل خانه، جسد زنی که با ۱۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود، پیدا کردند. شوهر این زن که ۴۵ سال داشت با دستور وحید ناصری، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، تحت تعقیب قرار گرفت.

در نهایت، ماموران در تاریخ ۲۶ فروردین امسال، مرد فراری را که به دلیل سوختگی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، شناسایی کردند. مرد تا ساعاتی دیگر از بیمارستان مرخص می‌شد و با هماهنگی قضایی، ماموران به آنجا اعزام شدند و او را بازداشت کردند.

جزييات اين حادثه

متهم پرونده، فرید، در تحقیقات به مورد قتل همسرش مورد بررسی قرار گرفت و اعتراف کرد که او و همسرش در تعطیلات عید به شهرستانی سفر کرده بودند. اما در آنجا، تلفنی خبر داده شد که حال پدرشان بسیار بد است و باید فوراً به خانه بازگردند. به ناچار، آن‌ها سفر خود را بازگرداندند.

متهم پرونده، فرید، در روز بازگشت از سفر با همسرش درگیر شد و چند ضربه به بدن همسرش وارد کرد. سپس سه روز سرگردان بود و در نهایت تصمیم گرفت خود را آتش بزند، اما عابران متوجه شدند و شعله‌های آتش را خاموش کردند و او زنده‌ماند.