حادثه فاجعه بار؛ مرد جوان همسر باردارش را به خاطر سیسمونی کشت!
حادثه فاجعه بار؛ مرد جوان همسر باردارش را به خاطر سیسمونی کشت!

حادثه فاجعه بار؛ دوازدهم تیرماه امسال مرد جوانی در شهر مشهد، خودروی پرایدش خود را مقابل مرکز درمانی پارک کرد و با عجله همسر ۱۶ ساله خود را در حالی که دختر ۶ ساله او نیز در محل حضور داشت به اورژانس بیمارستان برد.

حادثه فاجعه بار؛ مرد جوان همسر باردارش را به خاطر سیسمونی کشت!

با مشاهده وضعیت وخیم این زن نوجوان، بلافاصله پزشکان شروع به درمان کردند، اما او نه تنها جنین ۸ ماهه خود را سقط کرد، بلکه به کما رفت و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان اورژانس هاشمی نژاد مشهد بستری شد.

پس از این ماجرا، مرد جوان به همراه سوگند (دختر ۶ ساله اش) به خانه بازگشت اما تلاش کادر پزشکی برای نجات زن ۱۶ ساله از مرگ بی نتیجه ماند و او در مرداد ماه بر اثر برخی از عوارض ناشی از درگیری جان باخت.

جزييات اين حادثه

وی به کادر درمانی بیمارستان گفت: مدتی بود که خودروی پرایدم دچار نقص فنی شده بود و نیاز به تعمیر دارد. خیلی نگران بودم چون به دلیل اعتیاد شدید به شیشه درآمد چندانی نداشتم و نمی توانستم با مسافرکشی هزینه های زندگی ام را تامین کنم.

در همین شرایط همسرم از من پول خواست تا برای نوزادی که یک ماه دیگر به دنیا می آید، اسباب بازی و لباس (سیسمونی) تهیه کند.

من هم از درخواست همسرم خیلی عصبانی شدم و با ضربه ای که به بدنش زدم او را به داخل چارچوب آلومینیومی حمام هل دادم.

تا اینکه در حمام باز شد و روی زمین افتاد. وقتی دیدم حالش وخیم است او را با کمک دخترم سوگند که حاصل ازدواج با همسر قبلی ام است، اما ااو نه تنها فرزندش را سقط کرد، بلکه خودش هم مرد.