دختر
پدر معتاد دختر و پسر خردسالش را به اعماق دره پرت کرد چند روز پیش مردم روستای شصت‌پیچ از توابع شهرستان کنگان استان بوشهر صدای فریادهای مردی به نام محمد را شنیدند که از جنایتی هولناک خبر می داد.

حادثه تكان دهنده/ مرد معتادی که در سال ۸۴ همسرش را کشت و با رضایت خانواده مقتول آزاد شد، چند سال بعد دختر و پسر خردسالش را در توهم مواد مخدر قربانی کرد.

پدر معتاد دختر و پسر خردسالش را به اعماق دره پرت کرد

چند روز پیش مردم روستای شصت‌پیچ از توابع شهرستان کنگان استان بوشهر صدای فریادهای مردی به نام محمد را شنیدند که از جنایتی هولناک خبر می داد. او فریاد می زند که دختر خردسالش، سعیده (۷ ساله) و عماد رضا (۴ ساله) را کشته و حالا قصد دارد به زندگی خود پایان دهد. سپس محمد سوار موتورش شد و رفت و اندکی پس از حضور پلیس در روستا، راز جنایت هولناک مرد فاش شد.

جزييات اين حادثه

حوالی ظهر مرد معتاد به خانه آمد و گفت می خواهد بچه ها را به پارک ببرد. عماد رضا و سعیده را سوار موتور کرد و آنها را از خانه بیرون کرد و چند ساعتی بود که خبری از آنها نداشت تا اینکه محمد با عجله به خانه رفت و زن ها بر سر همسرش فریاد زدند و به او گفتند که بچه هایشان را کشته است.

وی توضیح داد که عماد رضا و سعیده را با موتورسیکلت به بهانه بازی به کوه برده و پس از یک ساعت پیاده روی وقتی به بلندی رسیدند آنها را به اعماق دره انداخت. معتاد که گویا در توهم مواد مخدر غرق شده بود، فریاد زد که مقصر دیگران هستند و سپس سوار موتورش شد و از خانه فرار کرد.

پس از این اتفاق همسر وحشت زده وی با کمک همسایه ها ماجرا را به پلیس اطلاع داد. وقتی مأموران به روستا رسیدند متوجه شدند مرد معتاد به خانه قبلی خود رفته و از انباری مقداری سم برداشته و با خوردن آن به زندگی خود پایان داده است. آنها مرد را به بیمارستان بردند و در همان زمان گروهی از مردان روستا برای یافتن بچه ها به سمت ارتفاعات حرکت کردند.

پس از چند ساعت جست وجو، درحالی به دختر و پسر خردسال رسیدند که هر دوی آنها جانشان را از دست داده بودند.