سپاه
جزييات تكان دهنده از كشته شدن دو افسر هوافضای سپاه

دو افسر نیروی هوافضای سپاه پاسداران که روز یکشنبه کشته شدند، در توسعه تسلیحات برای حزب الله لبنان دست داشتند

جزييات تكان دهنده از كشته شدن دو افسر هوافضای سپاه

به گزارش ایران اینترنشنال، دو افسر نیروی هوافضای سپاه پاسداران که روز یکشنبه کشته شدند، در توسعه تسلیحات برای حزب الله لبنان دست داشتند و علیرغم ادعای مقامات جمهوری اسلامی، علت مرگ آنها حادثه یا سانحه نبود. 

و سپاه استان مرکزی روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای از درگذشت علی کمانی، یکی از نیروهای یگان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در «پی سانحه رانندگی» و «در حین انجام مأموریت» در شهرستان خمین خبر داد.

و وزارت دفاع ایران روز یکشنبه در بیانیه ای از کشته شدن یکی از کارکنان نظامی این وزارتخانه به نام محمد عبدوس در «حین مأموریت» خبر داد.

دو افسر کشته شده در توسعه سلاح برای حزب‌الله لبنان دست داشتند

محمد عبدوس و علی کمانی «افسران مهندس نیروی هوافضای سپاه پاسداران» بودند که برای «ساخت و توسعه تسلیحات برای حزب الله لبنان» کار می کردند.

بر اساس این اطلاعات، مرگ این دو نفر که به طور جداگانه در دو منطقه مختلف رخ داده، ناشی از «سانحه کاری یا تصادف رانندگی» نبوده است.

در هفته های اخیر، کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در تهران و به دنبال آن کشته شدن چند مورد مرموز در ایران، توجه کارشناسان را به خود جلب کرده است.

پیش از این نیز سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در تهران توسط دو موتورسوار به ضرب گلوله کشته شد.