جزئیات کشته شدن یکی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه
جزئیات کشته شدن یکی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه

جزئیات کشته شدن یکی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه؛ رسانه های ایران از کشته شدن یکی دیگر از اعضای برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه خبر دادند و وی را «سردار ابوالفضل علیجانی، از فرماندهان نیروی زمینی سپاه اصفهان» معرفی کردند.

جزئیات کشته شدن یکی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه

هیچ گزارشی از چگونگی و مکان کشته شدن وی در سوریه منتشر نشد، همانطور که در زمان مرگ وی در دو خبرگزاری دفاع پرس، و مهر، «یکشنبه‌شب» و «سحرگاه دوشنبه» گزارش شده است.

در عکس منتشر شده از این عضو ارشد سپاه، لباس رسمی با درجه سرتیپی پوشیده است و گفته می شود جسد وی طی روزهای آینده به ایران منتقل خواهد شد.

ابوالفضل علیجانی

به گزارش دفاع پرس، ابوالفضل علیجانی «اهل درچه اصفهان» بود و از سال ۱۳۹۰ در «مرکز آموزش مهندسی رزمی دانشگاه علم و صنعت امیرالمومنین نیروی زمینی سپاه» فعالیت داشت.
شبکه آی۲۴‌نیوز اسرائیل گزارش داد که در زمان کشته شدن ابوالفضل علیجانی، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران، خبری از فعالیت نیروی هوایی اسرائیل در نزدیکی سوریه وجود ندارد.

هفته گذشته دولت سوریه از حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در حومه دمشق و نزدیک بندر طرطوس خبر داد. البته اسرائیل طبق معمول در مورد این حملات اظهار نظری نکرد.