سردار شهلایی
جزئیات جدیدی از کشته شدن سردار شهلایی!

جزئیات جدیدی از کشته شدن سردار شهلایی؛ پاسدار شهلایی در جریان عملیات مخفیانه و پیچیده اطلاعاتی پنتاگون و ارتش آمریکا در یمن با موشک جنگنده F15 کشته شد!

جزئیات جدیدی از کشته شدن سردار شهلایی!

جمهوری اسلامی علت درگذشت حسن ايرلو را کرونا اعلام کرده بود اما خامنه‌ای درگذشت وی را شهادت توصیف کرد.

رسانه های منطقه احتمال می‌دهند که وی در حمله هوایی به پایگاه سپاه کشته شده است. ایرنا می گوید او عبدالرضا شهلایی، فرمانده تحت تعقیب سپاه ایران بود.

پس از چند روز، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ازمرگ حسن ایرلو بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد، اما گفت که ايرلو به دلیل همکاری دیرهنگام برخی کشورها فوت کرده است.

در همین حال مدیر فرهنگی خبرگزاری دولتی «مهر» وابسته به سپاه پاسداران مصطفی وثوق کیا نوشت: در همان ساعتی که آمریکا حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد عملیات ترور شهید حسن ایرلو (شهلایی) را هم اجرا کرد اما تقدیر خداوند شهادت وی در آن زمان نبود.

اين در حالى كه فـاطمه ایرلو گفت پدرش شهید شده است : وگفت: شهادت پدرم ان شاءالله منجر به بیچارگی بیشتر بن سلمان پسرِ ابوسفیان خواهد شد.

وی افزود :سر و جان ما و پدرمان فدای سید علی، تا زنده ایم در رکابت هستیم آقا جان.

اين در حال كه گزارشات جدید میگوید:

پاسدار شهلایی در جریان عملیات مخفیانه و پیچیده اطلاعاتی پنتاگون و ارتش آمریکا در یمن با موشک جنگنده F15 کشته شد!

حسن ایرلو، همان سردار شهلایی سپاه قدس است؟

بر اساس برخی گزارش ها حسن ايرلو همان شهلایی فرمانده سپاه قدس است

جوئل ریبورن، نماینده سابق آمریکا در امور سوریه در توییتر نوشت: ایرلو همان شهلایی است که سابقه فعالیت های تروریستی زیادی داشته است.

جوئل ریبون نوشت: «رسانه‌های دولتی ایران امروز اعتراف کردند و سپس به سرعت از این اعتراف شگفت‌انگیز را حذف کردند که سفیر ایران در یمن،ايرلو، همان شهلايی، فرمانده سپاه پاسداران است که مواد انفجاری نفوذ کننده را به عراق قاچاق می‌کرد، با پسر عموی آمریکایی‌اش برای کشتن سفیر [عربستان سعودی در آمریکا عادل جبیر] جبیر در کافه میلان نقشه می‌کشید و به ریاض موشک شلیک می‌کرد