خمینی و خامنه‌ای
خدیجه مهدی‌پور

منابع زندان فاش کردند که خدیجه مهدی‌پور، زندانی سیاسی زن، به دلیل توهین به خمینی و خامنه‌ای مورد ضرب و شتم و زخمی شدن از ناحیه چشم قرار گرفته است.

سازمان زندان های جمهوری اسلامی تایید کرد که تعدادی از زندانیان زن متهم به جرایم خشن  روز پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن ماه، خدیجه مهدی‌پور را مورد ضرب و شتم و توهین قرار داده و و از ناحیه چشم دچار آسیب‌دیدگی شد.

سازمان زندان های همچنین علت این درگیری را فحاشی و توهین روح الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی، علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس که که توسط آمریکا کشته شد، اعلام کرده است.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی سازمان زندان ها، ضرب و شتم خدیجه پس از پخش فیلم مستندی از قاسم سلیمانی و حضور مردم در راهپیمایی سال گذشته در شبکه سراسری صورت گرفت و با واکنش یکی از زندانیان مواجه شد. و پس از پخش این فیلم خدیجه به خمینی و خامنه‌ای توهین کرد.

علیرغم اینکه خدیجه از ناحیه چشم به شدت مجروح شده بود، بیانیه زندان تأیید کرد که هیچ آسیبی به هیچ یک از طرفین وارد نشده است زیرا مقامات زندان برای حل اختلاف مداخله کردند.

شایان ذکر است این فعال سیاسی زن به اتهام تبلیغ علیه نظام، توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی و توهین به رهبری در بند زنان زندان ایلام دوران محکومیت ۲۰ ماهه خود را می گذراند.