توماج صالحی توسط نیروهای امنیتی ضرب و شتم شد!
توماج صالحی توسط نیروهای امنیتی ضرب و شتم شد!

توماج صالحی توسط نیروهای امنیتی ضرب و شتم شد؛ وبسایت هرانا در خبری اعلام کرده است که توماج صالحی، خواننده رپ که حكومت ايران است، به دست نیروهای امنیتی ضرب و شتم خورده و مجروح شده است. این خبر درباره نقض حقوق بشر در ایران منتشر شده است.

توماج صالحی توسط نیروهای امنیتی ضرب و شتم شد!

یک منبع مطلع در تاریخ ۲۰ خرداد به وبسایت هرانا گفت: “توماج صالحی، پس از چند ماه بازداشت، در مراحل بازجویی توسط نیروهای امنیتى مورد ضرب و شتم قرار گرفت. در این حمله، پای راست و چشم راست وی آسیب دیده است و هنوز از آسیب‌های وارده رنج می‌برد.”

همچنین، یکی از افراد نزدیک به توماج صالحی به وبسایت هرانا گفت: “وضعیت بهداشتی توماج صالحی در سلولش مناسب نیست و علیرغم جراحاتی که داشته، از دریافت مراقبت پزشکی مناسب محروم است. این امر باعث نگرانی‌های بیشتر خانواده و نزدیکان وی شده است.”

طبق گزارش هرانا، توماج صالحی، خواننده رپ مخالف جمهوری اسلامی، بعد از هفت ماه از زمان دستگیری، همچنان در یکی از سلول‌های امنیتی زندان دستگرد اصفهان به سر می‌برد. جلسه بازپرسی او نیز در روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه برگزار شد، اما به صورت ویدیو کنفرانس در دادسرای اصفهان صورت گرفت.

توماج صالحی، در اوایل آبان ماه سال قبل توسط نیروهای امنیتى بازداشت شد

در گذشته، پرونده آقای توماج صالحی به دلیل نقص در تحقیقات از سوی دادگاه به دادسرا بازگردانده شد.

توماج صالحی، که بارها از اعتراضات «زن زندگی آزادی» حمایت کرده بود، در اوایل آبان ماه سال قبل توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. از آن زمان به بعد، سازمان‌ها و فعالان حقوق بشر بارها هشدار داده‌اند و از وضعیت او در زندان هشدار داده‌اند.