تجمع_اعتراضی
تنش میان فرهنگیان معترض و نیروی انتظامی در تجمع اعتراضی بازنشستگان

مداخله نیروی انتظامی درتجمع اعتراضی بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش سال ۹۹ باعث درگیری لفظی میان معترضان و ماموران انتظامی شد.

تنش میان فرهنگیان معترض و نیروی انتظامی در تجمع اعتراضی بازنشستگان

تنش میان فرهنگیان معترض و نیروی انتظامی؛ مداخله نیروی انتظامی درتجمع اعتراضی بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش سال ۹۹ باعث درگیری لفظی میان معترضان و ماموران انتظامی شد.

گفته می شود بر اثر این تنش، یک معلم بازنشسته حاضر در میان تجمع‌کنندگان در اثر فشار روحی دچار ضعف جسمانی شده و بیهوش می‌شود.

فرهنگیان بازنشسته روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه در مقابل ساختمان سازمان برنامه و بودجه تهران راهپیمایی اعتراضی ترتیب دادند.

معلمان بازنشسته وزارت آموزش و پرورش سال ۹۹ هیچ هیچ مبلغی بابت پاداش پایان خدمت دریافت نکردند و از مسئولان می خواهند به مطالبات آنها رسیدگی کنند.

جمعی از معلمان بازنشسته ۹۹با تشکیل راهپیمایی اعتراضی از مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند، تجمع با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد و معلمان بازنشسته توسط ماموران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

 تداوم تحصن شبانه مربیان پیش‌دبستانی مقابل استانداری خوزستان

جمعی از مربیان پیش دبستانی سال ۹۷ در شهرستان ایذه، شامگاه سه شنبه ۱۸ آبان ماه مقابل استانداری خوزستان به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان به اعتراضات آنان نسبت به تبدیل وضعیت شغلی. معترضان می خواهند با استاندار و پاسخگویی وی هستند.

برخورد نیروهای انتظامی باعث شد تا یک بانوی معلم بازنشسته از حال رفته و نقش بر زمین شود