جمهوری اسلامی
تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی هک شد!

تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی هک شد، و برای لحظاتی تصاویر و سخنرانی های مسعود و مریم رجوی از رهبران مجاهدین خلق ایران و شعار مرگ بر خامنه ای پخش شد.

تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی هک شد!

شبکه یک تلویزیون و آوای رادیو، رادیو تهران، رادیو اقتصاد، رادیو تلاوت و شبکه قرآن جمهوری اسلامی هک شدند، و برای لحظاتی تصاویر و سخنرانی های مسعود و مریم رجوی از رهبران مجاهدین خلق ایران و شعار مرگ بر خامنه ای پخش شد.

رسانه های ایران روز پنجشنبه از هک شدن چندین شبکه تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.

خبرگزاری صداوسیما گزارش داد که برخی شبکه های رادیویی و تلویزیونی از جمله شبکه یک سیما، قرآن، رادیو پیام و رادیو جوان عصر پنجشنبه برای لحظاتی هک شدند.

در این گزارش آمده است که «افراد یا گروه‌های ناشناس دقایقی پیش تلاش کردند تا چند شبکه صداوسیما را هک کنند» اما افزود: «درمیان پخش آنونسی برنامه‌ها به مدت ده ثانیه، تصاویر از سران مجاهدین خلق» و صدای یکی از سخنرانی‌های آنها روی آنتن شبکه اول دیده و شنیده شد.»

در پی این هک ۱۰ ثانیه‌ای، پخش برنامه در چندین شبکه تلویزیونی ایران از جمله شبکه های یک، قرآن، پیام و جوان متوقف شد و همزمان تصاویری از مریم رجوی و مسعود رجوی از رهبران سازمان مجاهدین خلق و تصویری از رهبر جمهوری اسلامی با ضربدر قرمز که روی آن شعار «مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی» دیده می‌شد، پخش شد.

در جریان این هک، مردی که از شبکه های مختلف رادیویی شنیده می شد شعار “درود بر رجوی، مرگ بر خامنه ای” سر داد. و گزیده ای از سخنان مسعود رجوی همزمان با پخش این عکس ها پخش شد.

شاهین قبادی: «ما نیز مانند شما الان از این موضوع مطلع شدیم.

هیچ گروه یا فردی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت و سازمان مجاهدین خلق در بیانیه ای که در وب سایت خود منتشر کرد، اعلام کرد که برخی از شبکه های رادیویی از جمله رادیو تهران، رادیو اقتصاد و رادیو تلاوت هدف حمله قرار گرفتند.

شاهین قبادی، سخنگوی مجاهدین خلق مستقر در پاریس، به آسوشیتدپرس گفت: «ما نیز مانند شما الان از این موضوع مطلع شدیم.