تعداد بازداشت‌شدگان در پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر به ده نفر رسيد
تعداد بازداشت‌شدگان در پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر به ده نفر رسيد

روز سه‌شنبه، خبرگزاری ایسنا به نقل از رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد که در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، تاکنون ده نفر بازداشت شده‌اند.

تعداد بازداشت‌شدگان در پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر به ده نفر رسيد

در روز دوشنبه، سخنگوی فرماندهی انتظامی اعلام کرد که “هفت مظنون” به قتل، تا پایان شب گذشته، در مناطق مختلف کشور بازداشت شده‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه اعتماد و به نقل از یک منبع آگاه، باغبان خانه داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر نیز به جمع بازداشت‌شدگان پرونده قتل این زوج هنرمند اضافه شده است.

دادگستری البرز: داریوش مهرجویی و همسرش با ضربات چاقو به وحشیانه قتل رسیدند

رئیس کل دادگستری البرز در صبح روز یکشنبه اطلاعات تازه‌ای درباره جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، ارائه داد.

حسین فاضلی هریکندی تاوانگویی کرد: “بر اساس شهادت مونا مهرجویی (دختر داریوش مهرجویی)، پدرش در ساعت حدود ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲ مهرماه به او در جهانشهر کرج تماس گرفت و از وی خواست که برای شام به منزل بیاید.”

رئیس کل دادگستری البرز ادامه داد: “دختر مرحوم مهرجویی حدود ساعت ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ درب منزل را می‌زند. اما به دلیل عدم پاسخ دادن کسی به زنگ، او تصمیم می‌گیرد با استفاده از کلید خود وارد منزل شود. وقتی وارد منزل می‌شود، منظری ترسناک را مشاهده می‌کند: پدر و مادرش با آثار ضربات چاقو یا ضرباتی از یک جسم برنده دیگر در نواحی گردن به وحشتناکی به قتل رسیده‌اند.”

داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی واقعاً یکی از مهمترین کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران بود. او در سال 1318 هجری شمسی متولد شد و دارای یک مجموعه فیلمی گران‌قدر و تأثیرگذار در تاریخ سینمای ایران می‌باشد. از جمله فیلم‌های برجسته او می‌توان به “هامون”، “دایره مینا”، “گاو”، “اجاره‌نشین‌ها”، “سارا”، “پری”، “لیلا”، “مهمان مامان” و “سنتوری” اشاره کرد. آخرین اثر سینمایی او به نام “لامینور” در سال 1398 هجری شمسی منتشر شد.