تراژدی در ماهشهر: قتل معاون حوزه علمیه، حمزه اکرمی
تراژدی در ماهشهر: قتل معاون حوزه علمیه، حمزه اکرمی

تراژدی در ماهشهر: قتل معاون حوزه علمیه، حمزه اکرمی؛ دادستان ماهشهر، مهدی محمدی، اعلام کرد که جسد حمزه اکرمی، معاون حوزه علمیه ماهشهر، در نزدیکی شهرک رجایی این منطقه کشف شده است و افزود که تحقیقات برای شناسایی متهم یا متهمین در این قتل در حال انجام است.

تراژدی در ماهشهر: قتل معاون حوزه علمیه، حمزه اکرمی

دادستان ماهشهر، مهدی محمدی، اعلام کرد که جسد حمزه اکرمی، معاون حوزه علمیه ماهشهر، در نزدیکی شهرک رجایی این منطقه کشف شده است و افزود که تحقیقات برای شناسایی متهم یا متهمین در این قتل در حال انجام است.

دادستان ماهشهر، مهدی محمدی، در روز شنبه، چهارم فروردین، معتقد است که مقتول، معاون حوزه علمیه ماهشهر بوده است و جسد او در نزدیکی یکی از شهرک‌های این منطقه کشف شده است. او همچنین به رسانه‌ها اخطار داد که از هرگونه گمانه‌زنی درباره این اتفاق خودداری کنند. از سوی دیگر، خبرگزاری حوزه مقتول را به نام حمزه اکرمی، از اساتید حوزه علمیه ماهشهر معرفی کرده است.

حادثه‌ای مشکوک به قتل

مدیر حوزه علمیه خوزستان مرگ این روحانی را “حادثه‌ای مشکوک به قتل” خوانده است.

روز یکشنبه، علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان، اعلام کرد که متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف استان بوشهر دستگیر شده است.

به گزارش خبرآنلاین، او اظهار کرد که متهم شناسایی شده و به همراه خودرویی که از مقتول به سرقت رفته بود، در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.