تراژدی آدم‌ربایی در شیراز؛ گروگان و گروگان‌گیر جان خود را از دست دادند
تراژدی آدم‌ربایی در شیراز؛ گروگان و گروگان‌گیر جان خود را از دست دادند

رئیس پلیس استان فارس اعلام کرد که در حین انجام یک عملیات آدم‌ربایی در شهر شیراز، دو نفر کشته شده‌اند

تراژدی آدم‌ربایی در شیراز؛ گروگان و گروگان‌گیر جان خود را از دست دادند

رئیس پلیس استان فارس اعلام کرد که در حین انجام یک عملیات آدم‌ربایی در شهر شیراز، دو نفر کشته شده‌اند؛ یکی از آنها گروگان و دیگری گروگان‌گیر بوده است. رهام‌بخش حبیبی در توضیحات خود افزوده است که گروگان دختر سالم و بدون مشکلات آزاد شده ولی متأسفانه گروگان پسر پیش از ورود نیروهای پلیس به محل، جان خود را از دست داده است.

در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، رئیس پلیس استان فارس، بدون اشاره به جزئیات بیشتر، علت انجام عملیات گروگان‌گیری را به “مسائل خانوادگی” نسبت داد. او اظهار کرد که گروگان‌گیرها با استفاده از تهدید اسلحه و اعمال ضرب‌ و شتم، دو گروگان را سوار یک خودروی سواری کرده و به سمت خروجی شهر شیراز حرکت نموده‌اند.

جزييات اين حادثه

رئیس پلیس استان فارس افزود که پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی، یکی از گروگان‌گیرها کشته شده، یک نفر زخمی شده و نفر سوم متواری شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مقام پلیس اعلام کرده که در بازرسی از خودروی متهمان، “یک قبضه اسلحه کلت، دو قبضه چاقو و ۶ دستگاه موبایل” ضبط شده است.

رسانه‌های ایران تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان‌دهنده آزادی دختر گروگان و بازگشت او به سوگند اعضای خانواده است. در عکس‌ها، آسیب‌هایی به صورت این جوان دختر نیز قابل مشاهده است.

در سال‌های اخیر، گزارش‌ها از وقوع جرایم جدی مانند گروگان‌گیری، درگیری، و سرقت مسلحانه در کشورها به عنوان یک مسأله مهم و نگران‌کننده در رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی منتشر شده‌اند.