تحصن پدر و مادر بهنام موسیوند در مقابل زندان رجایی‌شهر!
تحصن پدر و مادر بهنام موسیوند در مقابل زندان رجایی‌شهر!

تحصن پدر و مادر بهنام موسیوند در مقابل زندان رجایی‌شهر؛ پدر و مادر بهنام موسیوند که در پی وخامت وضعیت جسمانی این کنشگر مدنی زندانی و در اعتراض به خودداری مسئولان زندان از درمان وی در مقابل زندان رجایی‌شهر تحصن کرده بودند، تهدید به بازداشت شدند.

تحصن پدر و مادر موسيوند در مقابل زندان رجایی‌شهر

پدر و مادر بهنام موسیوند که در پی وخامت وضعیت جسمانی این کنشگر مدنی زندانی و در اعتراض به خودداری مسئولان زندان از درمان وی در مقابل زندان رجایی‌شهر تحصن کرده بودند، تهدید به بازداشت شدند.

خواهر آقای موسیوند روز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه در توییتی ضمن اعلام این خبر گفت: به دستور مسئولین زندان تعدادی از ماموران کلانتری برای دستگیری والدین وارد عمل شدند که با مقاومت خانواده مواجه شدند.

در همین حال ویدئویی از والدین آقای موسیوند در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در مقابل زندان رجائی‌شهر ایستاده اند و نسبت به بی توجهی مسئولان زندان به وضعیت فرزندشان و بی توجهی به پیام دادستانی اعتراض دارند.

وضعيت وخيم بهنام موسیوند در زندان

در این ویدئو پدر آقای موسیوند تنها پسرش را «جرم» «کنشگری مدنی» می‌خواند و می‌گوید چرا پسرش که «اختلاس، قتل و دزدی» نکرده است باید در چنین شرایطی زندگی کند.

در همین حال، کمپین حقوق بشر در ایران روز پنجشنبه ضمن اعلام هشدار درباره به خطر افتادن جان بهنام موسیوند و ابراز نگرانی جدی درباره تکرار یک «جنایت عمدی» دیگر در زندان‌های ایران، خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط بهنام موسیوند شد.

بهنام موسیوند پس از انتقال به زندان رجایی‌شهر علیرغم وخامت وضعیت جسمانی، از نهم بهمن ماه مجدداً دست به اعتصاب غذا زد.