تجمع بزرگ ایرانیان ساکن اروپا در استراسبورگ
تجمع بزرگ ایرانیان ساکن اروپا در استراسبورگ

تجمع بزرگ ایرانیان ساکن اروپا در استراسبورگ؛ گروه هایی از ایرانیان مقیم اروپا از صبح روز دوشنبه ۲۶ دی ماه برای شرکت در تجمع مقابل پارلمان اروپا راهی شهر استراسبورگ در شرق فرانسه شدند.

تجمع بزرگ ایرانیان ساکن اروپا در استراسبورگ

بر اساس ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی، گروه هایی از ایرانیان مقیم اروپا از صبح روز دوشنبه ۲۶ دی ماه برای شرکت در تجمع مقابل پارلمان اروپا راهی شهر استراسبورگ در شرق فرانسه شدند.

شرکت کنندگان در این گردهمایی قرار است خواهان درج سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی از سوی اتحادیه اروپا باشند.

https://twitter.com/HosseinKhazaeik/status/1614867761775116289?s=20&t=0IpHtnZIQeJnWMZ6m2aYNQ

در اوایل آذرماه، پارلمان اروپا طی نشستی وضعیت کنونی ایران را بررسی کرد و برخی از نمایندگان خواستار آن شدند که اتحادیه اروپا سپاه را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد.

در آستانه برگزاری تجمع ایرانیان در استراسبورگ، تعدادی از چهره های سرشناس مخالف حکومت جمهوری اسلامی همزمان با انتشار پیامی مشترک در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی، از جامعه جهانی خواستند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

اولین فیلم ها و عکس ايرانيان از آلمان‌ و سوئد به سمت استراسبورگ

https://twitter.com/farid8she/status/1614842395182653442?s=20&t=SHYkutYJ2Be4pBObDNmpCg

در آستانه تجمع ایرانیان مقابل پارلمان اروپا در استراسبورگ، این تجمع با حمایت تعدادی از چهره های سرشناس مخالف جمهوری اسلامی و همچنین انجمن خانواده های قربانیان هواپیمای اوکراینی از این تجمع که با خواست تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران برگزار می‌شود، حمایت کردند.

شاهزاده رضا پهلوی، علی کریمی، مسیح علینژاد، گلشیفته فراهانی و نازنین بنيادی شامگاه یکشنبه با انتشار توئیتی مشترک از جامعه جهانی خواستند سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهند.