دوست‌پسر ایرانی‌
بریتنی اسپیرز و سام اصغری

یکی از بهترین دوستان بریتنی اسپیرز فاش کرد که این ستاره آمریکایی قصد دارد با دوست‌پسر ایرانی‌ خود، سام اصغری، ازدواج کند و ظرف یک سال ​بچه‌دار شود.

بیلی برسفیلد، از معروفترین میکاپ آرتیست و دوست نزدیک بریتنی اسپیرز به روزنامه “ساندی پیپل” گفت که این خواننده آمریکایی قصد دارد تا یک سال آینده با دوست پسر ۲۷ ساله ایرانی خود، سام اصغری، ازدواج کرده و بچه دار شود.

این میکاپ آرتیست افزود که بریتنی سرانجام می تواند پس از پایان رسمی قیمومیت ۱۳ ساله توسط قوه قضائیه دادگاهی در لس‌آنجلس به زندگی خود ادامه دهد.

قيموميت بریتنی شامل این بود که پدرش جیمی بر امور خصوصی و پولی او نظارت و کنترل می کند و بریتنی ۳۹ ساله نمی تواند برای خود انتخاب کند.

بریتنی به دادگاه گفت که پدرش کنترل کاملی بر پول و ازدواج او داشتند و او را مجبور به استفاده از داروهای ضد بارداری کردند که به گفته او تحت فشار قرار گرفته بود تا دیگر بچه دار نشود.

بیلی تایید کرد که بریتنی مادر دو فرزند است و او و دوست‌پسر ایرانی‌ خود در طول رابطه خود علیه قیمومیت پدر بریتنی مبارزه کرده‌اند.

وی افزود: «اگر بریتنی و سام می خواستند می توانستند فردا ازدواج کنند و ۹ ماه دیگر بچه دار شوند، اما عجله ندارند. آنها ۵ سال سخت با هم بودند».