حاکمیت خامنه‌ای

علی مطهری، نایب رییس پیشین مجلس، فاش کرد که جاسوسان روس به بدنه حاکمیت خامنه‌ای نفوذ کرده اند و توانسته اند افراد وفادار را از مقامات دولتی جذب کنند.

اظهارات تکان دهنده مطهری در مصاحبه ای با سایت «ساعد نیوز» مطرح شد و این  نایب رییس پیشین مجلس از افزایش افراد روس‌گرا در حکومت جمهوری اسلامی انتقاد کرد.

مطهری در این دیدار خاطرنشان کرد که اسرائیل در حمله به سایت‌های ایرانی با روسیه هماهنگ است و این هماهنگی با موافقت مسکو و همه اعضای کرملین انجام شده است.

 نایب رییس پیشین مجلس همچنین تاکید کرد که روسیه اسرائیل را برای حمله به نیروهای هوادار ایران در سوریه باز گذاشته و در حال هماهنگی با اسرائیل برای هرگونه حمله به سایت های ایرانی است.

 وی در طی اظهارات خود فاش کرد: «احساسم این است که روسیه تا حدی در حکومت ما نفوذ کرده است و متاسفانه ما در بدنه حاکمیت افراد روس‌گرا داریم».

دوشنبه گذشته، نیروهای اسرائیلی حملات هوایی را در حومه دمشق انجام داده بودند که طی آن یک انبار مهمات ایرانی در منطقه القطیفه در نزدیکی دمشق و سایت‌های ایرانی در نزدیکی فرودگاه دمشق را هدف قرار دادند.

 به نوبه خود، جمهوری اسلامی از طریق سپاه پاسداران و سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که اسرائیل تاوان این جنایت را خواهد داد.