ایندیانا جونز ۵

منابع نزدیک به تولید پروژه جدید “ایندیانا جونز ۵” تایید کردند که فیلمبرداری قسمت پنجم هفته آینده در بریتانیا آغاز می شود.

 در حالی که هنوز قسمت پنجم این فیلم مشخص نشده است، به زودی دنباله سریال محبوب دیزنی به تهیه کنندگی لوکاس فیلم ، در استودیوی پاین‌وود و سایر مکان های بریتانیا منتشر می شود.

منابع گفتند که هریسون فورد، که این هفته در نزدیکی استودیوی پاین‌وود دیده شده بود، نقش اصلی در این قسمت را هم برعهده دارد

بازیگران فیلم “ایندیانا جونز ۵” شامل بوید هالبروک، مدس میکلسن، توماس کرچمان، شانتی رنی ویلسون، فیبی والر بریج و دیگران هستند.

کمپانی تهیه کننده اعلام کرده است که جیمز منگولد، کارگردان فیلم “لوگان” و فیلم “فورد علیه فراری” است در حالی که استیون اسپیلبرگ، که قسمت های قبلی را کارگردانی کرده، یکی از تهیه کنندگان فیلم است.

شایان ذکر است که جان ویلیامز که ساخت آهنگ های قسمتهای قبلی فیلم در ۴۰ سال گذشته ساخته است، آهنگ های قسمت پنجم را نیز خواهد نوشت.

درباره داستان قسمت پنجم جزئیاتی منتشر نشده است، اما برخی گزارش ها حاکی از آن است که قلعه بامبرگ یکی از مکان های اصلی فیلم خواهد بود و داستان آن در دهه شصت و موضوع آن رقابت‌ های فضایی است.