اکسپو
ایران در غرفه بزرگی در اکسپو دبی شرکت می کند

جمهوری اسلامی ایران با یک غرفه ویژه در اکسپو ۲۰۲۰ دبی شرکت می کند و این نمایشگاه فرصتی را برای آشنایی با فرهنگ کهن ایران فراهم می کند.

ایران در غرفه بزرگی در اکسپو دبی شرکت می کند

ایران در غرفه بزرگی در اکسپو دبی شرکت می کند؛ ایران با یک غرفه ویژه در اکسپو ۲۰۲۰ دبی شرکت می کند و این نمایشگاه فرصتی را برای آشنایی با فرهنگ کهن ایران فراهم می کند.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ از ۱ اکتبر۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به مدت شش ماه تمام به روی عموم باز می شود ، هر روز در این مدت از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب در روزهای معمولی و از ۱۰ صبح تا ۲ صبح در تعطیلات آخر هفته و روزهای خاص است

بزرگترین رویداد اقتصادی جهان

برنامه رویدادهای اکسپو ۲۰۲۰ شامل بزرگترین گردهمایی کشورها و فرهنگها در یک مکان است و فرصتی استثنایی را برای میلیون ها بازدیدکننده فراهم می کند تا بدون نیاز به گذرنامه جهان را در یک مکان مشاهده کنند.

هر روز در ۱۷۳ روز نمایشگاه اکسپو، بیش از ۶۰ رویداد زنده برگزار می شود و میدان الوصل ، نقطه عطفی اصلی در مرکز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی ، میزبان تعدادی رویداد و جشن بزرگ در طول و بعد از رویداد است ، در حالی که گنبد دایره یک صفحه نمایش غول پیکر خواهد بود که تجربه مشاهده ۳۶۰ درجه را فراهم می کند. می تواند از داخل و خارج قابل مشاهده باشد.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی فرصتی بی سابقه برای شرکت های کوچک و متوسط ​​و همچنین نهادهای دولتی و سازمان های بین المللی خواهد بود تا بتوانند زمینه های مشترک را پیدا کرده و اقتصاد جهانی را تقویت کنند.

انتظار می رود تعداد کل گردشگری ورودی به دبی به ۲۵ میلیون نفر برسد ، از جمله رهبران تجاری ، زیرا بازدیدکنندگان می توانند فرصت های تجاری خود را گسترش داده و مشارکت های جدیدی ایجاد کنند.

ایران ۹ میلیون دلار برای مشارکت در “نمایشگاه دبی ۲۰۲۰” اختصاص می دهد

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات متحده عربی نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰ را فرصتی مناسب برای توسعه صادرات و گردشگری ایران دانست.

فرشید فرزانگان در نشستی خبرى در تهران، گفت: مشارکت مورد انتظار ده ها میلیون گردشگر برای تماشای اکسپو دبی فرصتی برای صادرات غذا و کشاورزی ایران به این کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ۹ میلیون دلار برای شرکت ایران در نمایشگاه اختصاص داده شد که ۱۰ درصد از این بودجه به غرفه ویژه ایران در اکسپو دبی اختصاص یافت.