آرد
افزایش پنج تا ۱۰ برابری قیمت آرد!

افزایش پنج تا ۱۰ برابری قیمت آرد؛ اعتراض کاربران شبکه های اجتماعی به افزایش دو برابری قیمت آرد که منجر به افزایش شدید قیمت نان و اقلامی مانند ماکارونی شده است

افزایش پنج تا ۱۰ برابری قیمت آرد!

اعتراض کاربران شبکه های اجتماعی به افزایش دو برابری قیمت آرد که منجر به افزایش شدید قیمت نان و اقلامی مانند ماکارونی شده است، تعدادی از نمایندگان مجلس نیز از عملکرد دولت اصلی انتقاد کرده اند، از جمله گفته اند که نباید صبر مردم را آزمایش نکنیم.

در دو روز گذشته کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به مشاهدات خود از افزایش شدید قیمت نان و اقلام مرتبط با آرد، نسبت به فقیر شدن شهروندان و ناکارآمدی جمهوری اسلامی در تامین مایحتاج اولیه اعتراض کردند.

در همان زمان بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش قیمت آرد واکنش نشان دادند اما دلایل مختلفی از جمله نئولیبرالیسم یا ناکارآمدی دولت رئیسی را عنوان کردند.

صبر مردم را آزمایش نکنیم

جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، تاکید کرد که آزاد کردن قیمت آرد و محاسبه آن با نرخ جهانی یک اشتباه فاحش مدیران دولت است، هشدار داد: «صبر مردم را آزمایش نکنیم، آستانه تحمل مردم سال‌هاست به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است».

علیرضا پاک‌فطرت نماینده شیراز در مجلس گفت: نمی توان با سفره زندگی و معیشت مردم بازی کرد.