فوتسال
احضار بازیکن فوتسال به کمیته انضباطی در پی شادی گل با شعار «ضدجنگ»

احضار بازیکن فوتسال به کمیته انضباطی در پی شادی گل با شعار «ضدجنگ»؛ مهسا کمالی به دلیل به نمایش گذاشتن پیراهنی با شعار «جنگ را متوقف کنید» پس از گلزنی در رقابت‌های باشگاهی ایران، به کمیته انضباطی احضار شد.

احضار بازیکن فوتسال به کمیته انضباطی در پی شادی گل با شعار «ضدجنگ»

مهسا کمالی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان و باشگاه مس رفسنجانبه به دلیل به نمایش گذاشتن پیراهنی با شعار «جنگ را متوقف کنید» پس از گلزنی در رقابت‌های باشگاهی ایران، به کمیته انضباطی احضار شد.

باشگاه مس رفسنجان در بیانیه ای واکنش خانم کمالی به تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را «احساسی و شخصی» توصیف کرد و گفت که «با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد».

مهسا کمالی در جریان دیدارمس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در لیگ فوتسال بانوان ایران که ۱۳ اسفندماه برگزار شد، پس از گلزنی مقابل دروازه تیم حریف، با پوشیدن پیراهن زیر لباس باشگاه خود با درخواست توقف جنگ در اوکراین به نمایش گذاشت.

مهسا کمالی به همراه تیم ملی فوتسال زنان ایران در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان قهرمان جام فوتسال زنان آسیا شد

در این اطلاعیه آمده است: «رسالت و سیاست باشگاه و فرهنگى و ورزشى مس رفسنجان مس رفسنجان حرکت در جریانات سیاسی نیست» و بر اساس قوانین و مقررات باشگاه، خانم کمالی به کمیته انضباطی احضار شد

مهسا کمالی متولد ۲۵ مرداد ۱۳۷۳ در زنجان است. او به همراه تیم ملی فوتسال بانوان ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا در سال ۲۰۱۸ شد.