سفیر ایران

منابع آگاه جزئیات جدیدی از پرونده ساشا سبحانی، پسر سفیر ایران را فاش کردند که مشخص شد وی یکی از گردانندگان یک سایت شرط‌بندی و قمار بوده که بسیاری از مردم تهران را فریب داده است.

تعدادی از مردم برای شکایت از گردانندگان یک سایت شرط بندی و قمار به پلیس فتای پایتخت شکایت کرده بودند.

مالباختگان گفتند: «آنها پول زیادی به بهانه شرط‌بندی پرداخت کرده و در حالی که بسیاری از آنها برنده بازی‌ها می‌شدند اما پولی به آنها پرداخت نمی‌شد».

مأموران پلیس فتا پس از انجام ردیابی و رصد در فضای مجازی متوجه شدند که گردانندگان این وب سایت ها افراد پرحاشیه و جنجالی فضای مجازی هستند که در ایران زندگی نمی کنند.

◊    ماجرای پرونده قتل..

پلیس فتا اعلام کرد که متهمان محمد سبحانی ملقب به ساشا سبحانی “پسر احمد سبحانی ،سفیر سابق ایران در ونزوئلا”، امیر تتلو و دنیا جهانبخت هستند و با اتهام کلاهبرداری و فریب مردم به دادسرای جنایی کیفری تهران احضار شده‌اند.

یک منبع پلیس فاش کرد: «تمام پول‌های مردم نیز به‌حساب این افراد منتقل شده و آنها از این طریق توانسته‌اند ثروت زیادی را با فریب مردم و کلاهبرداری به بهانه شرط‌بندی و قمار به‌دست آورند».

این مبنع اضافه کرد: «قاضی محمد امین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران دستور احضار این ۳چهره معروف را که از گردانندگان سایت شرط‌بندی هستند صادر کرد. چنانچه آنها در دادسرا حاضر نشوند دستور جلب این ۳ نفر صادر خواهد شد و از آنجا که آنها در خارج از ایران هستند تحت تعقیب اینترپل قرار می‌گیرند».

شایان ذکر است که پسر سفیر سابق در ۱۸ فروردین سال ۹۱ در یک پرونده قتل نقش داشت زيرا در خانه اش جشن بزرگی برگزار کرد و یک پسر جوانی در خانه ساشا با ضربات چاقو کشته شد. و و این پرونده همچنان در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است.