اتهام الهام افکاری تبلیغ علیه نظام از طریق پست و استوری است!
اتهام الهام افکاری تبلیغ علیه نظام از طریق پست و استوری است!

اتهام الهام افکاری تبلیغ علیه نظام از طریق پست و استوری است؛ سعید افکاری: سؤالاتی که طی بازجویی در پلاک ۱۰۰ اطلاعات شیراز از الهام پرسیده شده، در مورد تبلیغ علیه نظام از طریق پست و استوری در مورد نوید و دیگر کشته‌شدگان (دادخواهی) بوده است.

اتهام الهام افکاری تبلیغ علیه نظام از طریق پست و استوری است!

سعید افکاری، برادر نوید و الهام افکاری، امروز اعلام کرد: سؤالاتی که طی بازجویی در پلاک ۱۰۰ اطلاعات شیراز از الهام پرسیده شده، در مورد تبلیغ علیه نظام از طریق پست و استوری در مورد نوید و دیگر کشته‌شدگان (دادخواهی) بوده است.

آقای افکاری همچنین اعلام کرد که روز شنبه ۲۸ آبان، خواهرش با قرار وثیقه آزاد شده و دیروز قرار وثیقه تایید شده است، «اما هنوز دستور آزادی از سوی بازپرس صادر نشده است».

سخنگوی قوه قضائیه امروز با تکرار ادعای قبلی اطلاعات شیراز مدعی شد که وی “در زمان خروج از کشور دستگیر شد و اتهام او اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با فراخوان‌های معاندین نظام است.”

سخنگوی قوه قضاییه توضیحی نداد که چگونه الهام افکاری با بازداشت در شیراز قصد خروج از کشور را داشته است.

نوید افکاری

الهام افکاری خواهر نوید افکاری است که در تظاهرات مردادماه ۹۷ شیراز دستگیر و به «محاربه و قتل کارمند یک نهاد امنیتی» متهم شد.
علیرغم ابهامات فراوان پرونده و با وجود کمپین جهانی علیه اجرای حکم وی، وی در ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ شبانه اعدام و به خاک سپرده شد.