آثار بارش برف در کردستان: تعطیلی ادارات به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز
آثار بارش برف در کردستان: تعطیلی ادارات به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز

آثار بارش برف در کردستان: تعطیلی ادارات به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز؛ استانداری منطقه کردستان اعلام کرده است که در روز پنج‌شنبه، دوازدهم بهمن، اقدام به تعطیلی ادارات دولتی نموده است، در حالی که ارتفاع برف در هیچ یک از شهرها و مناطق شهری این منطقه به پنج سانتیمتر نرسیده است. دلیل اعلام این تعطیلی، صرفه‌جویی در مصرف گاز اعلام شده است.

آثار بارش برف در کردستان: تعطیلی ادارات به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز

در سال‌های اخیر، ایران با مشکلات شدید در زمینه‌های مختلف انرژی مواجه شده است و برای ترتیب این مشکلات، اقداماتی نظیر مصرف سوخت مازوت، تعطیلی‌های گسترده در ادارات و سایر اقدامات اقتصادی را به کار گرفته است.

اخیراً، در یک نشست با فعالان اقتصادی، رهبر ایران، علی خامنه‌ای، به این موضوع اشاره کرده و بیان کرده است که ناترازی در زمینه‌هایی نظیر آب و برق، مانع از انجام کارهای بزرگ و توسعه‌ی پروژه‌های اقتصادی می‌شود.

خامنه‌ای: ما در مساله سوخت به معنی واقعی کلمه مشکل داریم

خامنه‌ای: ما در مساله سوخت به معنی واقعی کلمه مشکل داریم؛ با اشاره به مشکلات ناترازی در زمینه سوخت و انرژی، علی خامنه‌ای اظهار داشت: “در حال حاضر، ما واقعاً با یک مسئله جدی در حوزه سوخت روبه‌رو هستیم.

با اشاره به مشکلات ناترازی در زمینه سوخت و انرژی، علی خامنه‌ای اظهار داشت: “در حال حاضر، ما واقعاً با یک مسئله جدی در حوزه سوخت روبه‌رو هستیم. چگونه ممکن است یک کشور تولیدکننده نفت با این همه منابع نفتی زیرزمینی، بخواهد بنزین را وارد کند؟ این معنی دارد؟ معنایش همین است که ما در یک مساله کلان دچار مشکلیم.”