آتش‌سوزی گسترده در سه مخزن فرآورده‌های نفتی در بندرعباس
آتش‌سوزی گسترده در سه مخزن فرآورده‌های نفتی در بندرعباس

آتش‌سوزی گسترده در سه مخزن فرآورده‌های نفتی در بندرعباس؛ به دنبال وقوع حریق در سه مخزن بزرگ حاوی فرآورده‌های نفتی در شهرک صنعتی خلیج فارس بندرعباس، تاکنون هشت نفر مصدوم شده‌اند.

آتش‌سوزی گسترده در سه مخزن فرآورده‌های نفتی در بندرعباس

در روز دوشنبه ۱۹ تیر، رسانه‌های ایران اعلام کردند که به دنبال وقوع حریق در سه مخزن بزرگ حاوی فرآورده‌های نفتی در شهرک صنعتی خلیج فارس بندرعباس، تاکنون هشت نفر مصدوم شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا، با نقل از سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گزارش داد که هشت نفر از عوامل آتش‌نشانی که در این حادثه حضور داشتند، “به صورت سطحی” مصدوم شده‌اند.

براساس گزارش ایرنا، آتش‌سوزی در سه از پنج مخزن فرآورده‌های نفتی شرکت “نفت آفتاب” در شهرک صنعتی خلیج فارس بندرعباس روی داده است.

علت آتش‌سوزی

به طور عمومی، علت آتش‌سوزى هنوز مشخص نشده است. با این حال، تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند که از مخزن‌هایی که در حریق دست داشته‌اند، دود غلیظی به آسمان بلند شده است. اطلاعات بیشتری درباره علت و عوامل مربوطه هنوز در دسترس نیستند و ممکن است پس از بررسی‌های بیشتر، اطلاعات تکمیلی درباره آن‌ها منتشر شود.

https://twitter.com/ManotoNews/status/1678450745241378817?s=20

آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت آفتاب در بندرعباس

https://twitter.com/IranIntl/status/1678392062402502656?s=20

آتش‌سوزی در مخازن قیر متعلق به شرکت نفت آفتاب در غرب بندرعباس و در مجاورت با مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، دارد