یک مقام ایرانی اعلام کرد که هیچ امکاناتی برای بهره برداری از نفت در مرکز کشور وجود ندارد

پس از به دست آوردن واحدی از حریف خط لوله نفت در حفاظت از الجهراماهل و بختیاری در مرکز ایران ، آلاینده های نفتی در منطقه تحت تأثیر قرار نگرفتند ، اما این مقام محلی می گوید که مقادیر لازم تاثیری در مصرف روغن ندارد.

امام و امام شهبازی ، رئیس منطقه میانكوه در جهراماهل و بختیاری ، گفتند: خانه پسران “آرانا” در تاریخ ۲۰ دسامبر ، كه “روغن موجود در دست شما را در حالی كه در منطقه باقی مانده است جمع می كند.

این همان اتفاقی است که برای آتش سوزی رخ داد ، در آخرین روز ، در منطقه “طلمبه خانه” در روستای قندامکار در نزدیکی شهر سرخون در قلب اردل ، پس از قطع خط راویان و انتقال نفت از مارون به اصفهان.

و در روزهایی که من این را دیدم ، شما داستان های متناقضی درباره تداوم یا خاموش شدن آتش سوزی ها داشتید.

به گفته سرپرست منطقه میانکوه ، ذینفعان و منابعی که در این مدت برای جمع آوری نفت استفاده می شود “محدود و ضعیف” است و روند جمع آوری آلاینده های نفتی “برای مدت طولانی کند و طاقت فرسا” است.

شهبازی گفت: “در مناطق صحرایی ، کالاها در مناطق دیگر جمع آوری می شود و از گنجینه ها تا طول ۱۰ متر استفاده می شود ، اما اگر بخواهید تجهیزات را اختصاص دهید ، بین ۱۰۰ متر تا ۱۵۰ متر است.”

به گفته رئیس ولسوالی میانکوه ، نشت نفت به “تلمبه خانه” در شهر سرخون ، در فاصله ۶ کیلومتری ، برخورد کرد و بخشی از آن وارد رودخانه سرخون شد.

و اگر منبع رنگ قرمز رئیس جمهور برای نوشیدن شراب از قرمز و منطقه بین آنها باشد ، این مقام محلی گفت: “احتمال غرق شدن آب در شهر سرخون و تشدید مشکلات جدی”.