هواپیمای اوکراینی
گرامیداشت یاد و نام قربانیان هواپیمای اوکراینی توسط مادر پویا بختیاری

 گرامیداشت یاد و نام قربانیان هواپیمای اوکراینی توسط مادر پویا بختیاری ؛ ناهید شیرپیشه مادر بویا بختیاری به یاد عزیزان پرپرشده در پرواز PS752 به محل سقوط هواپیمای اوکراینی رفت و یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی داشت

گرامیداشت یاد و نام قربانیان هواپیمای اوکراینی توسط مادر پویا بختیاری

ناهید شیرپیشه به محل سقوط هواپیمای اوکراینی رفت و یاد و خاطره قربانیان هواپیمای اوکراینی را گرامی داشت

https://twitter.com/Aftab_iran21/status/1478989953833054208?s=20

ناهید شیر پیشه با انتشار این ویدئو نوشت: همه ی ما از یک حکومت ضربه خورده و آسیب دیده ایم، دردی مشترک داریم و دنبال درمان مشترک ، همسو بوده و دادخواهیم. من حمایت و همدردی را با خانواده هواپیمای اوکراینی اعلام می کنم.

حامد اسماعیلیون درباره ایجاد محدودیت برای هشتگ حمایت از پرواز پی‌اس۷۵۲: شیوه جمهوری اسلامی برای “لاپوشانی جنایت” است

حامد اسماعیلیون پس از محدود کردن هشتگ هاى برای حمایت از خانواده قربانیان پرواز پی‌اس۷۵۲ در اینستاگرام، این اقدام را موجب «خجالت» این شبکه‌ اجتماعی خواند و گفت این کاری است که جمهوری اسلامی همیشه برای لاپوشانی جنایت‌هایش بر جنایات خود انجام داده است.

بر اساس گزارش ها، شبکه اجتماعی اینستاگرام به مناسبت سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی با موشک های سپاه پاسداران، هشتگ های «I Will Light A Candle Too» و «من هم شمعی روشن خواهم کرد» را محدود کرده است.

حامد اسماعیلون، سخنگوی انجمن خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ در توییتی در توییتر نوشت: اینستاگرام باید بابت پنهان کردن علامتی برای همدردی خجالت بکشد.