کشف جسد یک روحانی در آب‌های ساحلی جویبار
کشف جسد یک روحانی در آب‌های ساحلی جویبار

کشف جسد یک روحانی در آب‌های ساحلی جویبار؛ نیروی انتظامی شهرستان جویبار از کشف جسد یک روحانی به نام ابراهیم فاضل، در آب‌های ساحلی جویبار پس از سه روز مفقود شدن او در ساحل کرفون بهنمیر خبر داد.

کشف جسد یک روحانى در آب‌های ساحلی جویبار

نیروهای انتظامی شهرستان جویبار، پس از سه روز جستجو، موفق به کشف جسد یک روحانی به نام ابراهیم فاضل در آب‌های ساحلی جویبار شدند. به گزارش، حوزه علمیه مازندران اعلام کرده است که این شخص در روز ۱۲ اردیبهشت ماه با “بدون لباس روحانیت” در ساحلی در شهر بهنمیر حضور داشته است.

پیشتر حوزه علمیه فیضیه مازندران در یک اطلاعیه به جزئیات بیشتری در مورد مفقودی چند روزه ابراهیم فاضل، فرزند آیت الله فاضل، پرداخته بود. در این اطلاعیه آمده بود که به دلیل نگرانی بسیاری از آشنایان نسبت به موضوع، آنچه تاکنون مشخص شده است این است که او در روز ۱۲ اردیبهشت بدون لباس روحانیت، در ساحلی در شهر بهنمیر حضور داشته است.

ابراهیم فاضل

ابراهیم فاضل، فرزند محمد فاضل استرآبادی بود و در مجلس اول، نماینده بابل بود. او همچنین بنیانگذار حوزه علمیه مازندران بود.

فرماندار جویبار، کمال رستمعلی، اعلام کرد که در مرگ محمد ابراهیم فاضل، روحانی بلندپایه، “هیچ نشانه‌ای از مسائل امنیتی” یافت نشده است و طبق تحقیقات، او در آب‌های ساحلی جویبار غرق شده است.