کشته شدن یک سرهنگ سپاه پاسداران در سراوان
کشته شدن یک سرهنگ سپاه پاسداران در سراوان

کشته شدن یک سرهنگ سپاه پاسداران در سراوان؛ در ادامه عملیات‌های آموزشی و تمرینی نیروهای مسلح ایران، یک سرهنگ از سپاه پاسداران در منطقه سراوان استان سیستان و بلوچستان کشته شد.

کشته شدن یک سرهنگ سپاه پاسداران در سراوان

بنا به اطلاعات منتشر شده توسط روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران، در روز شنبه ۲۱ بهمن، هویت نیروی شهید را به نام “سید مرتضی حسینی” و درجه‌اش را به عنوان سرهنگ اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید مرتضی حسینی عضوی از کارکنان تیپ “جوادالائمه” خراسان شمالی بود و در حین اجرای ماموریت آموزشی در منطقه مرزی سراوان به کشته شد.

تلفات در فعالیت‌های تمرینی نیروی نظامی و انتظامی ایران، متأسفانه، امری کاملاً نادر و بی‌سابقه نیست و در طول تاریخ به مواقع مختلف اتفاقاتی از این دست رخ داده است. در آذرماه امسال نیز، سروان علی بیات، فرمانده یگان نوپو زنجان، در جریان یک رزمایش نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی کشته شد.

در یکی از عملیات‌های این رزمایش، انفجاری رخ داد

بر اساس گزارشی از خبرگزاری تسنیم، در یکی از عملیات‌های این رزمایش، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت سه نفر از نیروهای یگان ویژه زنجان شد. این سه نفر با نام‌های علی بیات، رحمان محبی و سجاد کرمی به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند. متأسفانه، علی بیات جان خود را از دست داد و کشته شد.