پیام مادر مهسا امینی به بهاره هدایت چیست؟
پیام مادر مهسا امینی به بهاره هدایت چیست؟

مژگان افتخاری، مادر مهسا امینی، در یک پیام از بهاره هدایت، فعال سیاسیی که در زندان به سر می‌برد، خواست که به اعتصاب غذای خود پایان دهد. این درخواست را در یک پیام به او ارسال کرد.

پیام مادر مهسا امینی به بهاره هدایت چیست؟

در پیام خود، مژگان افتخاری، مادر مهسا امینی، به بهاره هدایت، فعال سیاسی زندانی، نوشته است: بنده مژگان افتخاری مادر جاوید نام مهسا امینی از شما مصرانه می خواهم به اعتصاب غذای خود پایان دهید. مردم ایران به حیات و سلامت شما نیاز دارند.

وکیل بهاره هدایت در پیام‌های قبلی اعلام کرده بود که وخامت حال او به اندازه‌ای بوده که به بیمارستان منتقل شود، اما اکنون اطلاعات جدید نشان می‌دهد که به زندان بازگردانده شده است.

بهاره هدایت به بیمارستان منتقل شد

زهرا مینویی، وکیل بهاره هدایت و فعال سیاسی که در زندان به اعتقال افتاده بود، اعلام کرد که موکلش از زندان اوین به بیمارستان منتقل شده است.

مطابق با نوشته‌ی زهرا مینویی در شبکه ایکس، خانواده بهاره هدایت به او خبر داده‌اند که در روز سیزدهم از اعتصاب غذا و به علت وخامت حالش، از زندان اوین به بیمارستان منتقل شده است. این اعتصاب غذا توسط خانم هدایت از تاریخ ۹ شهریور آغاز شده بود و در پی جان‌باختن جواد روحی، یکی از زندانیان معترض به اجرا درآمده بود.