پیام تاجزاده از زندان اوین درباره انتخابات
پیام تاجزاده از زندان اوین درباره انتخابات

پیام تاجزاده از زندان اوین درباره انتخابات؛ مصطفی تاج‌زاده، با تأکید بر این که در انتخابات آینده برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رأی نمی‌دهد، علی خامنه‌ای را مسئول “ساختار نادرست نظام سیاسی” ایران دانست.

پیام تاجزاده از زندان اوین درباره انتخابات

مصطفی تاج‌زاده، با تأکید بر این که در انتخابات آینده برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رأی نمی‌دهد، علی خامنه‌ای را مسئول “ساختار نادرست نظام سیاسی” ایران دانست.

در نامه‌ای که در روز یک‌شنبه ۲۹ بهمن از زندان اوین منتشر کرده است، این فعال سیاسی اشتباهات استراتژیک رهبرایران را به عنوان “بی‌معنا کردن انتخابات و بی‌اثر و بی‌خاصیت کردن نهادهای انتخابی، به‌ویژه پارلمان” برجسته کرده و اظهار داشته است که “برگزاری رفراندوم و حداقل انتخابات آزاد، نیازمند دوراندیشی سیاسی و شجاعت اخلاقی است که به‌نظر می‌رسد رهبر از آن دو بهره زیادی ندارد.”

شرکت در انتخابات

این نامه در روزی منتشر شده است که رهبر ایران برای چندمین بار در ماه‌های گذشته بر ضرورت شرکت در انتخابات تأکید و آن راه “ترمیم و حل مشکلات” عنوان کرد. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در تاریخ ۱۱ اسفند امسال برگزار خواهد شد.

این فعال سیاسی زندانی در ادامه بار دیگر از حضور “اصلاح‌طلبان” در رقابت‌های انتخاباتی برحذر داشت و اظهار کرد: “معرفی نامزد و تلاش برای تشکیل فراکسیون اصلاح‌طلبانه، زمانی موجه و مفید است که مجلس در رأس امور باشد نه رهبر کشور.”