يورش ماموران امنیتی به خانه خانواده جواد حیدری
يورش ماموران امنیتی به خانه خانواده جواد حیدری

در روز پنج‌شنبه، ۳۰ شهریور، نیروهای حکومتی به سمت آرامگاه محسن قیصری در ایلام حمله کردند و در این حادثه برادر مبرادر این معترض کشته شده و چند شهروند نیز بازداشت شدند. همچنین، تعدادی از حاضران در این مراسم تجمعی تحت ضرب و شتم قرار گرفتند. شب همان روز، نیروهای حکومتی به منزل خانواده جواد حیدری در روستای رحمت‌آباد قزوین حمله کرده و پدر هفتاد ساله و دو برادراین معترض کشته شده، بازداشت کردند.

يورش ماموران امنیتی به خانه خانواده جواد حیدری

گزارش‌ها، ویدیوها و پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، نیروهای امنیتی در حداقل ۱۹ شهر ایران از جمله تهران، خرم‌آباد، کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، قوچان، دیواندره، شهریار، گرمسار، پاکدشت، کرج، سقز، اشنویه، ارومیه، رشت، ساری، آمل، نوشهر، قزوین و ایلام به جلوگیری از برگزاری مراسم سالگرد معترضان پرداخته‌اند

.https://twitter.com/IranIntl/status/1704835370666635327?s=20

بازداشت پدر هفتاد ساله و دو برادرجواد حیدری

فاطمه حیدری، خواهر دادخواه جواد حیدری که معترضی کشته شده در قزوین بود، در شامگاه پنج‌شنبه از بازداشت پدر هفتاد ساله و دو برادر خود توسط نیروهای امنیتی خبر داد.

خواهر دادخواه جواد حیدری، شامگاه پنج‌شنبه ۳۰ شهریور در شبکه اجتماعی ایکس، توییتر سابق، ابتدا نوشت که برادر دیگری به نام مرتضی حیدری توسط نیروهای حکومتی بازداشت شده است. سپس در دقایقی بعد نوشت: “پدر و برادرم روح‌الله” نیز بازداشت شدند.