وکیل جواد روحی: علت مرگ موکلم به دلیل تزریق مکرر دارو توسط بهیار زندان اعلام شده است
وکیل جواد روحی: علت مرگ موکلم به دلیل تزریق مکرر دارو توسط بهیار زندان اعلام شده است

وکیل جواد روحی، یعنی مجید کاوه، در حوزه پزشکی قانونی اعلام کرد که مرگ موکلش در زندان نوشهر به دلیل “تداخلات دارویی با اشاره به تزریقات مکرر دارو توسط بهیار در بهداری زندان، ساعاتی پیش از مرگ وی اتفاق افتاده است.

وکیل جواد روحی: علت مرگ موکلم به دلیل تزریق مکرر دارو توسط بهیار زندان اعلام شده است

وی اظهار کرد که دلیل این فوت بر اساس نظریه پزشکی قانونی، به عوارض ناشی از کاهش سطح هوشیاری ناشی از تداخل دارویی با تزریقات مکرر دارو توسط بهیار در زندان نسبت داده می‌شود. این اتهامات به گونه‌ای جدی است که منجر به تشکیل یک پرونده حقوقی با عنوان “قتل نفس” علیه رییس زندان نوشهر و بهیار شده است. این اطلاعات را مجید کاوه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت.

وکیل دادگستری، مجید کاوه، اظهار داشت که بر اساس این اطلاعات، یک پرونده حقوقی علیه رییس زندان نوشهر، بهیار، و یکی از نگهبانان زندان نوشهر تشکیل شده است.

او افزود که این پرونده به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارجاع یافته و با صدور قرار تامین کیفری برای متهمان و اعلام شکایت خانواده جواد روحی با عنوان “قتل نفس”، در حال رسیدگی و بررسی قرار دارد.

تجمع اعتراضی مردم در نوشهر

جواد روحی، در ماه شهریور سال گذشته، در حین تجمع اعتراضی مردم در نوشهر بازداشت شده و به همراه دو فرد دیگر، یعنی مهدی محمدی‌فرد (19 ساله) و عرشیا تکدستان (18 ساله)، به اتهام‌های مختلف محاکمه شده و در نهایت به اعدام محکوم شد.

در تاریخ نهم شهریور امسال، خبرگزاری میزان که به عنوان رسانه قوه قضاییه فعالیت می‌کند، از درگذشت جواد روحی خبر داد و اعلام کرد که او صبح پنج‌شنبه به دلیل “تشنج” در زندان نوشهر، به بیمارستان منتقل شده و در همان محل جان خود را از دست داده است.