واکنش کنایه آمیز احمدی‌نژاد به میزان مشارکت در انتخابات
واکنش کنایه آمیز احمدی‌نژاد به میزان مشارکت در انتخابات

واکنش کنایه آمیز احمدی‌نژاد به میزان مشارکت در انتخابات؛ ویدئویی از محمود احمدی نژاد منتشر شده که او با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: اینطور که مردم را کنار گذاشتید! وقتی مردم کنار روند که شکست است و پیروزی وجود ندارد. چون روی متن شکست حرکت می کنید. کدام پیروزی؟ پیروزی معنا ندارد.

واکنش کنایه آمیز احمدی‌نژاد به میزان مشارکت در انتخابات

ویدیویی اخیراً منتشر شده است که در آن، محمود احمدی‌نژاد به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفندماه و میزان مشارکت در آن اشاره می‌کند. وی گفت: مردم را کنار گذاشتند و توجیهات می آورند، آدم بعضی اوقات واقعا تاسف می خورد؛ اول به حال خودش، بعد کشور. خنده دارتر از این می شود که می گویند که در این موقعیت، نه تنها مردم بلکه کشور نیز آسیب می‌بیند.

وی اشاره کرده که در آن به ادعای برنده‌بودن این انتخابات با درصد مشارکت کمتر از ۳۰ درصد انتقاد می‌کند. احمدی‌نژاد با انتقاد از این روند اظهار کرده است که هنگامی که مردم از روند رهایی پیدا نمی‌کنند و به کنار گذاشته می‌شوند، هیچ پیروزی واقعی وجود ندارد و هرگونه ادعای پیروزی بی‌معناست.

محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد یک سیاستمدار و مهندس ایرانی است که در دوران ریاست‌جمهوری ایران از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ مشغول به خدمت بود. او پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۰۵، به عنوان هفتمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد. طی دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد با بسیاری از موضوعات داخلی و خارجی مورد بحث و انتقاد قرار گرفت و سیاست‌های مختلفی را اجرا کرد.