واکنش شروین حاجی‌پور لحظه برنده شدن جایزه گرمی
واکنش شروین حاجی‌پور لحظه برنده شدن جایزه گرمی

واکنش شروین حاجی‌پور لحظه برنده شدن جایزه گرمی؛ جایزه گرمی بهترین آهنگ در بخش «آهنگ برای تغییر اجتماعی» شصت و پنجمین دوره جوایز گرمی به تک آهنگ «برای» شروين حاجی‌پور تعلق گرفت.

واکنش شروین حاجی‌پور لحظه برنده شدن جایزه گرمی

ویدیویی از شروین حاجی‌پور پس از اعلام نامش به عنوان برنده جایزه گرمی، از سوی جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، بهت‌زده لبخند می‌زند در حالی که اطرافیانش با هیجان او را در آغوش می‌گیرند

ترانه “برای” برنده جایزه “گرمی” شد

اعضای آکادمی در مراسم جوایز سالانه گرمی اعلام کردند که در سال ۲۰۲۳ از جایزه ویژه به عنوان “آهنگ برای تغییر اجتماعی” رونمایی خواهد شد.

https://twitter.com/HajipourShervin/status/1622459407018729474?s=20&t=yMfRlpmMjZlGP0qUGfslfg

این جایزه که با رای مردم انتخاب مى شود، در شصت و پنجمین مراسم اهدای جوایز سالانه به شروین حاجی‌پور به‌خاطر آهنگ «برای» اهدا شد.

شروین حاجی‌پور در روزهای ابتدایی اعتراضات سراسری با الهام از پست های کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی ترانه برای را خواند و منتشر کرد.

حاجی پور در این آهنگ به دغدغه های مردم ایران از جمله مشکلات اقتصادی، شکاف طبقاتی، فشارهای اجتماعی و مشکلات محیط زیستی پرداخت.

این آهنگ بلافاصله مورد استقبال معترضان قرار گرفت و به یکی از سرودهای اعتراضات سراسری در ایران تبدیل شد و توسط تعدادی از خوانندگان ایرانی و خارجی به زبان های مختلف اجرا شد.