هکرهای ایران
هکرهای ایران در لندن خود را دانشگاهی جا زدند

هکرهای ایران در لندن؛ شرکت امنیت سایبری در انگلستان گفت که کارشناسان خاورمیانه از طریق وب سایت دانشکده مطالعات شرق شناسی و آفریقا هدف قرار گرفتند.

تایمز مالی: هکرهای ایران در لندن خود را دانشگاهی جا زدند

شرکت امنیت سایبری در انگلستان بيان كرد كه کارشناسان خاورمیانه از طریق وب سایت دانشکده مطالعات شرق شناسی و آفریقا هدف قرار گرفتند.

تایمز مالی ۲۲تیرگزارش داد: بر اساس شرکت امنیت سایبری پروف پویینت(Proofpoint) هکرهای ایران به عنوان دانشگاهیان مکتب مطالعات شرقی و آفریقایی لندن برای انجام یک عملیات جاسوسی آنلاین با هدف قرار دادن متخصصان از خاورمیانه ظاهر شدند.

لیندي كامرون ، مدير مركز ملي امنيت سايبر ماه گذشته هشدار داد كه ايران از فن آوري ديجيتال براي “خرابكاري و سرقت” از طيفي از سازمان هاي انگليسي استفاده مي كند.

حمله هکر‌های وابسته به سپاه پاسداران

به گفته پروف‌پوینت، یک گروه هکر وابسته به سپاه پاسداران ایران با جعل هویت یک استاد در دانشگاه سواس لندن وهک کردن یکی از وب سایت های این دانشکده ، اقدام به جاسوسی از دانشمندان ، تحلیلگران و روزنامه نگاران انگلیسی و آمریکایی کرد.

این گروه هکرها ، معروف به «بچه گربه‌های ملوس” و “تی‌ای 453” ، در ماه ژانویه با جعل آدرس ایمیل ، به عنوان استاد گروه مطالعات آفریقای شرقی دانشگاه سواس لندن ، چهره خود را نقاب زدند.