هانیه توسلی، بازیگر سینمای ایران، بازداشت شد
هانیه توسلی، بازیگر سینمای ایران، بازداشت شد

هانیه توسلی، بازیگر سینمای ایران، توسط نیروهای امنیتی، بازداشت شد.

هانیه توسلی، بازیگر سینمای ایران، بازداشت شد

گزارشات نشان می‌دهد که هانیه توسلی، بازیگر سینمای ایران، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. به گزارش رادیو فردا، او هنگام ورود به خانه‌اش توسط چند مامور بازداشت شده است.

همچنین، طناز توسلی، خواهر هانیه، در اینستاگرام خود اعلام کرده که خواهرش ساعت ۱۱:۴۵ شب توسط ماموران بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

هانیه توسلی در سالگرد جان‌باختن مهسا امینی

هانیه توسلی، روز شنبه و همزمان با سالگرد جان‌باختن مهسا امینی در بازداشت ارشاد، با انتشار یک پست در اینستاگرام به مهسا به عنوان یک اسطوره اشاره کرد. این بازیگر سینمای ایران در پست خود نوشت: “سکوت … تصویر گویاست. این آخرین لبخندش.آخرین عکس. بی گناهی و جوانی و زیبایی و خون پاک. اسطوره ای زاده شد.مهسا جاودانه است.”

بعد از بازداشت هانیه توسلی، صفحه اینستاگرام او از دسترس خارج شد.

همچنین، در گزارش روزنامه شرق ذکر شده که هنوز نهاد بازداشت کننده هانیه توسلی مشخص نیست و هیچ منبع رسمی به این خبر واکنش نشان نداده‌است.

ماجرای مهسا امینی چیست؟

مهسا امينى، دختر جوان که به همراه خانواده خود در تهران برای دیدار با بستگان خود در حال بازدید بود، شامگاه سه شنبه در حوالی ایستگاه مترو شهید حقانی توسط اعضای گشت ارشاد دستگیر شد.

و به دلیل آسیب شدید مغزی در اثر ضرب و جرح ماموران در خودروی گشت ارشاد و بازداشتگاه «وزرا» تهران به کما رفت، و درگذشت.

با اعلام خبر مرگ او، خشم مردم در شبکه های اجتماعی منفجر شد، مردم سعی کردند در مقابل بیمارستان تظاهرات کنند، اما نیروهای امنیتی سعی کردند از تجمع آنها جلوگیری کنند.