فوتبال
مسابقات فوتبال و فوتسال استان تهران تعطیل شد

مسابقات فوتبال و فوتسال استان تهران تعطیل شد، سخنگوی رسمی و مدیر روابط عمومی شورای فوتبال در تهران: فعالیت های مدارس ، دوره های آموزشی ، مسابقات ، لیگ های فوتبال و سالن های فوتسال به دلیل شیوع کرونا از امروز(هفدهم فرودین) تا اطلاع ثانوی در شهر تهران تعطیل شده است.

 تعطیل مسابقات فوتبال و فوتسال استان تهران

سخنگوی رسمی و مدیر روابط عمومی شورای فوتبال در پایتخت: فعالیت های مدارس ، دوره های آموزشی ، مسابقات ، لیگ های فوتبال و سالن های فوتسال به دلیل شیوع کرونا از امروز(هفدهم فرودین) تا اطلاع ثانوی در پایتخت تعطیل شده است.

در حال حاضر به دلیل وضعیت قرمز در استان تهران ، برای جلوگیری از شیوع این بیماری مهلک ، کلیه مسابقات استان و فعالیت مدارس وو تمرینی تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

انتخاب سرپرست جدید تیم ملی فوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز دوشنبه مجتبی خورشیدی را به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان انتخاب کرد.

این انتخاب مورد انتقاد برخی رسانه های ورزشی و هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. حتی اعضای هیئت مدیره فیفا از نحوه انتخاب آقای خورشیدی اظهار بی اطلاعی کردند.

میرشاد ماجدی ، یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون گفت که “همه انتخابات باید از طریق یک کمیته فنی انجام شود.” البته ابتدا باید کمیته فنی انتخاب شود. درباره اینکه چه اتفاقی رخ داده تا فدراسیون خورشیدی را انتخاب کند، بعد از صحبت با رئیس فدراسیون پاسخ خواهم داد.”