مرگ جوان ایرانی در آمریکا به دلیل تزریق سیلیکون
مرگ جوان ایرانی در آمریکا به دلیل تزریق سیلیکون

مرگ جوان ایرانی در آمریکا به دلیل تزریق سیلیکون؛ مرگ کریستیان اشتن گورکانی، مدل ۳۴ ساله آمریکایی-ایرانی که برای شبیه شدن به کیم کارداشیان هزاران دلار هزینه کرده بود، به دلیل تزریق سیلیکون به باسن توسط یک پزشک غیرمجاز و بر اثر ایست قلبی رخ داد. این اتفاق به گزارش نیویورک پست اتفاق افتاد.

مرگ جوان ایرانی در آمریکا به دلیل تزریق سیلیکون

کریستینا اشتن گورکانی، معروف به اشتون جی و صاحب بیش از ۶۰۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام، به علت علاقه‌مندی به کیم کارداشیان، از طریق جراحی‌های زیبایی متعدد، صورت و بدن خود را تغییر داده بود تا هر چه بیشتر به ستاره محبوب خود شبیه شود.

به گزارش دیلی‌پست، کریستینا اشتن گورکانی، معروف به اشتون جی، به ویویان گومز، یک زن اهل فلوریدا که مجوز طبابت نداشت، مراجعه کرد تا در تغییر چهره خود به او کمک کند. استیو واگستاف، دادستان ناحیه سن متئو، اعلام کرد که گومز به کالیفرنیا سفر کرده و در یک هتل اقامت کرده است، و به شدت احتمال می‌رود که در تاریخ ۱۹ آوریل در اتاق همان هتل، چندین دوز سیلیکون را به گورکانی تزریق کرده باشد.

گومز در تاریخ ۲۰ آوریل در فرودگاه فورت لودردیل در فلوریدا دستگیر شد

به گزارش، گومز در تاریخ ۲۰ آوریل در فرودگاه فورت لودردیل در فلوریدا دستگیر و سپس به پلیس ردوود در سانفرانسیسکو تحویل داده شد. او در حال حاضر با اتهامات قتل غیرعمد و انجام طبابت بدون مجوز که منجر به صدمات جدی شده است، مواجه است.