ماجرای لغو اکران مستند
ماجرای لغو اکران مستند "من ناصر حجازی هستم" به خاطر وریا غفوری چیست؟

ماجرای لغو اکران مستند “من ناصر حجازی هستم”: در دوازدهمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی، اسطوره فوتبال ایران، نام وریا غفوری در فهرست مهمانان ویژه اکران فیلم “من ناصر حجازی هستم” آمده بود. با امری از مقامات، درخواست حذف کاپیتان سابق تیم استقلال از لیست مهمانان مطرح شد، اما ترتیب‌دهندگان مراسم این درخواست را رد کردند و به همین دلیل مراسم اکران فیلم لغو شد.

ماجرای لغو اکران مستند “من ناصر حجازی هستم” به خاطر وریا غفوری چیست؟

در یازدهمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی، اسطوره فوتبال ایران، نام وریا غفوری در لیست میهمانان ویژه اکران فیلم “من ناصر حجازی هستم” قرار داشت.

مقام‌ها دستور دادند که کاپیتان پیشین تیم استقلال از مراسم اکران فیلم حذف شود، اما با توجه به عدم پذیرش برگزارکنندگان، مراسم کنسل شد.

وریا غفوری

وریا غفوری (زاده ۲۹ شهریور ۱۳۶۶) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع راست برای باشگاه فوتبال فولاد خوزستان بازی می کند.

غفوری فوتبال حرفه ای را از سال ۱۳۸۶ از پاس همدان آغاز کرد. سپس در تیم های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرد. او ۲۸ بازی ملی با تیم ملی فوتبال ایران انجام داد. او سابقه کاپیتانی در تیم استقلال تهران را دارد.

وریا هر از چند گاهی در فضای مجازی درباره مشکلات جامعه اظهار نظر می کرد که در نتیجه واکنشش به کمک های خارجی، سروصدایی عظیم در جامعه به پا کرد و او را تا آستانه محرومیت پیش برد.

این سخنان وریا واکنش های انتقادی زیادی را در پی داشت و زمینه احضار وی به وزارت ورزش و جوانان شد اما در همان زمان مردم کمپین های بسیار بزرگی را برای حمایت از وی راه اندازی کردند. پس از احضار غفوری به وزارت ورزش، بسیاری بر این باور بودند که این ستاره ملی پوش استقلال تحت فشار به اعتراضات اجتماعی خود پایان خواهد داد.

ناصر حجازی: افسانه فوتبال ایران