پرسپولیس
لیگ قهرمانان آسیا؛ برد پرسپولیس

برد پرسپولیس، در اولین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، سه نماینده ایران در برابر رقبای خود رفتند که نتیجه آن یک پیروزی پرسپولیس و دو تساوی بود.

لیگ قهرمانان آسیا

در اولین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، سه نماینده ایران در برابر رقبای خود رفتند که نتیجه آن یک پیروزی پرسپولیس و دو تساوی بود.

برخلاف گذشته که مسابقات به صورت لیگ انجام می شد و این بار به دلیل ویروس کرونا ، مسابقات هر گروه به صورت متمرکز در کشور یکی از تیم های همان گروه انجام می شود.

اگرچه چهار نماینده از ایران وجود دارد ، AFC میزبانی هیچ گروهی را به ایران نداد.

برد پرسپولیس مقابل الوحده

در گروه E ، پرسپولیس که به فینال فصل گذشته رسیده بود ، با الوحده امارات روبرو شد و با گلزنی کاپیتان حسینی به برتری رسید تا صدرنشین روز نخست گروهش باشد.

دو سال پیش ، وقتی سرمربی فعلی الوحده ، هنک تن کاته ، مسئولیت الجزیره را بر عهده داشت ، تیم او باید پرسپولیس را به میدان می گرفت. این احتمال وجود داشت که حسینی آن مسابقه را از دست بدهد و و تن کاته در پاسخ به خبرنگاری که احتمال حضور کاپیتان سرخپوشان را مطرح کرد گفت: حسینی قطعاً سوپرمن نیست.

سید جلال حسینی در آن مسابقه گلزنی کرد. مدافع میانی 39 ساله پرسپولیس این بار موفق شد بار دیگر برابر تن کاته گلزنی کند تا گزارشگر پخش زنده و سایت های ورزشی در ایران، کنایه سوپرمن از سوی سرمربی هلندی را یادآوری کنند.

مربی تیم الوحده که سابقه دستیاری در بارسلونا را دارد ، در یک کنفرانس خبری گفت: “ما حداقل شایسته یک امتیاز بودیم اما داور ژاپنی هر دو پنالتی را اجرا نکرد. “ضمناً افطار بازیکنانم قبل از بازی با آب و میوه بر قدرت آنها تأثیر داشت و به اندازه کافی موثر نبود.”