قتل پاکبان شهرداری تهران: در دفاع از علم پرچم‌های ۲۲ بهمن!
قتل پاکبان شهرداری تهران: در دفاع از علم پرچم‌های ۲۲ بهمن!

قتل پاکبان شهرداری تهران: در دفاع از علم پرچم‌های ۲۲ بهمن؛ راننده جوان یک خودرو دو روز پیش از مراسم حکومتی ۲۲ بهمن، یک پاکبان شهرداری تهران را به قتل رساند. در توجیه اقدام خود او، اظهار داشت که فکر می‌کرد مقتول قصد داشت به پرچم‌های برافراشته به مناسبت ۲۲ بهمن اهانت کند.

قتل پاکبان شهرداری تهران: در دفاع از علم پرچم‌های ۲۲ بهمن

بر اساس گزارشی که ابتدا توسط همشهری آنلاین منتشر شد، این اتفاق ساعت ۲ بامداد جمعه ۲۰ بهمن امسال روی داد. همشهری‌آنلاین، که متعلق به شهرداری تهران است، ساعاتی پس از انتشار بدون هیچ توضیحی خبر قتل پاکبان شهرداری را از سایت خود حذف کرد.

با توجه به اظهارات همکاران مقتول که در شب حادثه با او بوده‌اند، در حالی که پاکبانان شهرداری در حال تمیز کردن پل نیایش تهران بودند، یک خودرو ناگهان توقف کرده و بدون دلیلی به سمت مقتول رفته و با او درگیر شده و نهایتا باعث پرتاب پاکبان از پل شده و جان او را گرفته است.

جزييات اين حادثه

یکی از همکاران فرد مقتول اظهار کرده که آنها فوراً به سمت او حرکت کردند تا او را از فرار باز دارند، اما قاتل آنها را تهدید کرده و اعلام کرده که اگر دنبالشان بروند، آنها را هم از پل پرت می‌کند. سپس او با همراهانش سوار بر خودرو شده و فرار کرده است.

همچنین افزوده شده است که چند خودرو موقع عبور از زیر پل، جسد دوست آنها را هم زیر خودرو گرفتند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، متهم در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرده و انگیزه‌اش را به دفاع از پرچم ايران اعلام کرده است. وی اظهار داشته که در حال گذر از آن مسیر بوده که ناگهان چشمش به مقتول و دوستانش افتاده است و تصور کرده که آنها قصد دارند پرچم‌هایی که کنار اتوبان نصب شده بود را سرقت کنند.