قتل هولناک ۲ شهروند ایرانی در آمریکا
قتل هولناک ۲ شهروند ایرانی در آمریکا

قتل هولناک ۲ شهروند ایرانی در آمریکا؛ پلیس آمریکا جسد سه شهروند ایرانی را در منزلی در حومه شهر سیاتل در غرب آمریکا پیدا کرد. بر اساس گزارش پلیس، رامین خداکرم رضایی، ۳۸ ساله، پس از به قتل رساندن زهره صادقی، ۳۳ ساله، و همسرش، محمدمیلاد ناصری، خودکشی کرده است.

قتل هولناک ۲ شهروند ایرانی در آمریکا

بر اساس گزارش ایجاد شده توسط خبرگزاری “اسوشیتد پرس”، خداکرم رضایی ماه‌هاست که زهره صادقی را، که مجری یک پادکست بود، تعقیب می‌کرده بود. به دلیل مزاحمت با حکم دادگاه، خداکرم رضایی اجازه نزدیک شدن به صادقی را نداشت، اما پلیس تا کنون موفق نشده بود این حکم را به دست متهم که راننده یک کامیون بود برساند.

هنگامی که خداکرم رضایی وارد منزل زهره صادقی شد، مادر صادقی حضور داشت و موفق به فرار از صحنه شد. او به پلیس اطلاع داد که سپس تلاش برای دستگیری خدا‌کرم‌رضایی آغاز شد.

دَرل لو، رئیس پلیس ردموند در نشست خبری گفت: “این قطعاً بدترین نتیجه پرونده آزار و اذیت است. بدترین کابوس هر قربانی، کارآگاه و رئیس پلیس است.”

در یک نشست خبری، درل لو، رئیس پلیس شهر ردموند، اظهار نگرانی کرد و گفت: “نتیجه‌ی آخرین پرونده‌ی تعقیب آزار و اذیت، بدترین نتیجه ممکن است. برای هر قربانی، کارآگاه و رئیس پلیس، این کابوسی است که قابل تصور نیست.”

ماجرا چه بود؟

بر اساس گزارشی که منتشر شده، رامین خداکرم‌رضایی در سال ۲۰۲۱ در یک چت روم فارسی زبانان با زهره صادقی آشنا شد و در طی زمان تماس‌های تهدیدآمیزی به او انجام داد.

زمانی که صادقی گفت که نمی‌تواند برای کاریابی او کمک کند، خداکرم‌رضایی به او تهدید کرد که منزلش را خواهد سوزاند و با تعقیب او ادامه خواهد داد.

به گفته پلیس، در ماه ژانویه، خداکرم‌رضایی بیش از ۱۰۰ بار به صادقی تماس زد و در نهایت در روز جمعه به خانه‌ی او رفت و آن زوج را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد. این حادثه‌ی تراژیک و ناراحت‌کننده، بسیاری را در جامعه‌ی ایران نگران کرده است.