غلامرضا موسوی
غلامرضا موسوی به ویروس کرونا مبتلا شد

غلامرضا موسوی به ویروس کرونا مبتلا شد،سید غلامرضا موسوی ، تهیه کننده سینما ایران و رئیس اتحادیه تهیه کنندگان ، به بیماری کرونا مبتلا شد.

غلامرضا موسوی به ویروس کرونا مبتلا شد

غلامرضا موسوی ، تهیه کننده سینمای ایران و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تهیه کنندگان ، در حالی که ابتلای خود را با ویروس کرونا تایید کرد، در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان:30٪ از ریه های من درگیر است و با کمک پرویز پرستویی در بیمارستان بستری می شوم.

كرونا در ايران

سخنگوی رسمی وزارت بهداشت: در حال حاضر 88 شهر قرمز و 139 شهر نارنجی وجود دارد و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا ، سفر “از” و “به” شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

همچنین 198 شهر زرد و 23 شهر آبی هستند.

در یک جلسه اضطراری در مقرستاد کرونا در تهران ، علی رضا زالی گفت که تجربه انتقال گستردهنوع جهش‌یافته ویروس کرونا ر خوزستان ، در استان تهران “در حال تکرار است”.

به گفته وی ، “عدم جدی گرفتن توصیه های کارشناسان نظام سلامت” باعث “سناریوی تلخی” در استان تهران می شود که “نباید اتفاق می افتاد.”

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهشتی ، میزان بستری بیماران مبتلا به کرونا در استان تهران به “4400 تخت” رسیده و “1120 نفر از این بیماران یا حدود 25٪ آنها در بخش های مراقبت ویژه اقامت دارند”.