زلزله وحشتناک در مراکش: حکیمی خون می‌دهد و رونالدو اسکان رایگان فراهم می‌کند
زلزله وحشتناک در مراکش: حکیمی خون می‌دهد و رونالدو اسکان رایگان فراهم می‌کند

پس از وقوع زلزله مرگبار در مراکش، کریستیانو رونالدو، یکی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال جهان، تصمیم گرفت که هتل خود به نام PESTANA CR7 را در اختیار مردم زلزله‌زده مراکش قرار دهد.

زلزله وحشتناک در مراکش: حکیمی خون می‌دهد و رونالدو اسکان رایگان فراهم می‌کند

مارکا با اعلام این خبر عنوان کرده که کریستیانو رونالدو، که هتل‌های زنجیره‌ای با نام PESTANA CR7 را در بسیاری از شهرها و کشورها تأسیس کرده، این هتل چهار ستاره را به صورت رایگان در اختیار مردمی قرار داده که پس از زلزله مهیب جمعه، به دنبال یافتن سرپناه هستند.

اشرف حکیمی با اهدای خون به مردم کشورش کمک می‌کند

اشرف حکیمی، ستاره تیم ملی مراکش، با اهدای خون از مردم کشورش دعوت کرده است تا سایر هموطنان نیز به این نیکوکاری بپیوندند و به مردم زلزله‌زده کمک کنند.

همچنین، اعضای تیم ملی فوتبال زیر 23 برزیل که برای بازی با تیم ملی مراکش در این کشور حضور داشتند و از بازیکنان شاخصی در ترکیب خود بهره می‌برند، پس از زلزله دیشب برای ساعاتی در محوطه هتل ماندند. پس از آرام شدن فضا و اطمینان از ایمنی خود و همچنین مطمئن شدن از وضعیت هتل، به اتاق‌های خود برگشتند.

آخرین آمار زلزله مرگبار در مراکش: بیش از دو هزار نفر کشته شدند!

آخرین آمارها از زلزله ویران‌کننده در مراکش نشان می‌دهد که تا کنون حداقل دو هزار و دوازده نفر جان خود را از دست داده و بیش از دو هزار و پنجاه نفر زخمی شده‌اند. نیروهای ارتش و تیم‌های امداد و نجات در تلاش برای یافتن افراد مفقود شده هستند و عملیات جستجو با استفاده از پهپادها و بالگردها ادامه دارد.

تاکنون، بسیاری از رهبران کشورهای جهان از جمله رؤسای جمهور و نخست‌وزیران، به زلزله‌زدگان در مراکش ابراز همدردی کرده‌اند و آمادگی برای ارسال کمک‌های انسانی و مواد اساسی به این منطقه را اعلام کرده‌اند.

در ساعت ۲۳ شامگاه جمعه به وقت محلی، زلزله‌ای با بزرگی ۶.۸ در مراکش رخ داد. مرکز زلزله در فاصله ۷۲ کیلومتری جنوب‌غربی شهر مراکش واقع شده بود.