روايت سعيد افكارى از چگونگی جان‌باختن مادر فرهاد مجدم
روايت سعيد افكارى از چگونگی جان‌باختن مادر فرهاد مجدم

روايت سعيد افكارى از چگونگی جان‌باختن مادر فرهاد مجدم؛ سعید افکاری، که قبلاً اعلام کرده بود مادر فرهاد مجدم، که در اعتراضات آبان ۹۸ به قتل رسیده بود، در یک حادثه رانندگی جانباز شده است، جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر کرد.

روايت سعيد افكارى از چگونگی جان‌باختن مادر فرهاد مجدم

در توئیتی که آقای افکاری در روز شنبه منتشر کرده است، ذکر شده است که خانواده وحید دامور و فرهاد مجدم در حال رفتن به سوی قزوین بودند تا در دادگاه منوچهر بختیاری شرکت کنند. در این حین، آنها چندین بار ماشینی با شیشه‌های دودی را در جاده مشاهده کردند که به طور مشکوکی آنها را تعقیب می‌کرد. مدتی بعد، همان ماشین جلوی خودروی خانواده دامور قرار گرفت و باعث شد از جاده منحرف شوند.

آقای افکاری در ادامه توئیت خود اضافه کرد: “متاسفانه در این حادثه، مادر فرهاد مجدم جان خود را از دست داده و وضعیت مادر وحید دامور بسیار نگران‌کننده است.”

گرفتن انتقام فرهادت موند روی دوش ما مادرجان!

در توئیت دیگری که قبلتر منتشر کرده بود، آقای افکاری اینگونه نوشته بود: “مادر فرهاد جانش را از دست داد. گرفتن انتقام فرهادت موند روی دوش ما مادرجان…”

در ماه مرداد سال گذشته، چند مادر که در پی دادخواهی درباره حوادث آبان ۹۸ بودند، از جمله مادر فرهاد مجدم، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند. پس از گذشت مدتی، این مادران به طور موقت آزاد شدند.