حمید فرخ‌نژاد خطاب به خامنه‌ای: شما زورگوی بی‌جربزه و نابالغی هستید
حمید فرخ‌نژاد خطاب به خامنه‌ای: شما زورگوی بی‌جربزه و نابالغی هستید

حمید فرخ‌نژاد خطاب به خامنه‌ای: شما زورگوی بی‌جربزه و نابالغی هستید که جرات پذیرفتن خودتان را هم ندارید

حمید فرخ‌نژاد خطاب به خامنه‌ای: شما زورگوی بی‌جربزه و نابالغی هستید

حمید فرخ‌نژاد، بازیگر مشهوری که به تازگی از ایران خارج شده و با وجود حمله‌ها و تهدیدهای کیهان و قوه قضائیه به شدت و مستقیم از رهبر جمهوری اسلامی انتقاد می کند و در پستی جدید وی را عامل و مقصر تمام اتفاقات اخیر خواند.

فرخ نژاد خطاب به رهبر جمهوری اسلامی نوشت: مقصر همه خونی که از هر دو طرف،‌ مردم و نیروهای امنیتی، بر زمین ریخته می‌شود،‌ شمایید.

وی افزود: شما زورگوی بی‌جربزه و نابالغی هستید که جرات پذیرفتن خودتان را هم ندارید.

همه ضررهای مالی که به کشور وارد شده مقصر شما هستید

این بازیگر روز سه‌شنبه ۲۹ آذرماه با انتشار تصویری از خامنه ای در اینستاگرام خود افزود: همه ضررهای مالی که به کشور وارد شده مقصر شما هستید مقصرید به خاطر نگاه متفرعن و جایگاه فرعونی که برای خودتان قائل هستید، مقصرید به خاطر نگاه ارباب رعیتی که به مردم دارید.

فرخ‌نژاد همچنین نوشت: مقصر شمایید که مردم را تحقیر کردید، زور گفتید و نادیده گرفتید، جواب هر اعتراض و انتقادی را با درفش و داغ و زندان و اعدام دادید. مقصر شمایید که حق انتخاب را از مردم گرفتید، مقصر شمایید که آنچه خواستید تحمیل کردید که چه بپوشند، چه ببینند، چگونه فکر کنند و چگونه زندگی کنند.

وی رهبر جمهوری اسلامى را به «نادیده گرفتن سرنوشت دیگر مستکبران» متهم کرد نوشت: ندیدید و عبرت نگرفتید و در عوض صدای خود را بلندتر کردید، تقصیر شماست که مردم را شریک خود قرار دادید. سختی‌ها شریک خود کردید و غنائم و خوشی‌ها را برای خودتان [برداشتید]، مقصر شمایید که هیچ‌وقت برای ملت پدروارانه رفتار نکردید و ثروتشان را ارباب مابانه خرج رفقای همسایه کردید.