حمله به یک روحانی با چاقو در خیابان دماوند تهران
حمله به یک روحانی با چاقو در خیابان دماوند تهران

حمله به یک روحانی با چاقو در خیابان دماوند تهران؛ خبرگزاری تسنیم از حمله یک موتورسوار به یک «روحانی» با چاقو خبر داد. بر اساس این گزارش، این روحانی که گفته می شود ۳۷ سال سن دارد به بیمارستان «امام حسین» تهران منتقل شده و حالش وخیم نیست.

حمله به یک روحانى با چاقو در خیابان دماوند تهران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوشنبه ۲۴ بهمن ماه، فردی موتورسیکلت سوار در خیابان دماوند تهران با چاقو به یک روحانى حمله کرد و از محل متواری شد.

به گفته این آژانس، این آخوند مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شده است و ماموران پلیس منتظر دستگیری فرد ضارب هستند.

https://twitter.com/Entekhab_News/status/1625058299686096897?s=20&t=BgFqQ3BMLK0ZyklOs5gImQ

ساعتی قبل در خیابان دماوند تهران یک روحانی با چاقو مورد حمله واقع شد که منجر به مصدومیت این روحانی و انتقال وی به بیمارستان شد.

طنین شعارهای ضدحکومتی در شب برفی

مناطق مختلف تهران از جمله اکباتان، صادقیه، باقری، نارمک وتهرانپارس در شامگاه برفی یکشنبه شاهد سردادن شعارهای ضد حکومتی از سوی تظاهرکنندگان بود.

اهالی شهرک اکباتان تهران امشب از پنجره منازل خود شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «قسم به خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان» سردادند.

همچنین جمعی از مردم در شهرهای آمل، مازندران، بجنورد، خراسان شمالی، کلاچای، گیلان، همدان و تعدادی دیگر از شهرهای ایران، شبانه به سر دادن شعار و به صدا درآمدن آژیرهای نمادین انقلاب پرداختند.

شامگاه یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در شهر اکباتان غرب تهران شعارهای ضد حکومتی سر داده شد. معترضان در اکباتان شعارهایی مانند “مرگ بر دیکتاتور”، “قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان” سر دادند.